خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه؛

خدابنده و کاظمی نمایندگان ایران در چهارمین روز مسابقات جهانی

خدابنده و کاظمی نمایندگان ایران در چهارمین روز مسابقات جهانی
کد خبر : ۲۷۷۲۴۶

اکرم خدابنده و محمد کاظمی نمایندگان تیم ملی تکواندوی ایران در چهارمین روز مسابقات قهرمانی جهان در روسیه خواهند بود.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور در ورزشگاه تراکتور شهر چلیابیسنک روسیه درحال پیگیری است.

فردا (جمعه) و در چهارمین روز این مسابقات، رقابت های مرحله مقدماتی اوزان منهای 53 و به اضافه 73 کیلوگرم زنان و منهای 54 کیلوگرم مردان پیگیری می شود.

اکرم خدابنده، تکواندوکار وزن به اضافه 73 کیلوگرم کشورمان، در نخستین گام باید با دانسه جوزف از جزایر ویرجین رقابت کند و در صورت برتری با یکی از نمایندگان ترکیه و کلمبیا رقابت خواهد کرد.

نافیا از ترکیه که در رده سنی نوجوانان، مدال طلای چند دوره مسابقات قهرمانی اروپا و برنز قهرمانی جهان را در کارنامه دارد.

وی که در ماه های اخیر به رده سنی بزرگسالان آمده است، در تورنمنت های هلند، اوکراین و مولداوی قهرمان شده است.

جسیکا براو هرناندز کلمبیایی نیز عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات ارتش های جهان را در کارنامه دارد که البته در سال 2014 در حالی بر سکوی نایب قهرمانی ارتش های جهان ایستاد که نتیجه را 14 بر 2 به فاطمه روحانی واگذار کرد.

در بخش مردان، محمد کاظمی تکواندوکار وزن منهای 54 کیلوگرم، ابتدا با جورجیو نیکولائو از قبرس رقابت می کند. کاظمی در مرحله دوم باید با برنده دیدار قرقیزستان و کانادا مبارزه کند.

رقابت های مرحله نیمه نهایی و نهایی اوزان منهای 67 کیلوگرم زنان و منهای 68 کیلوگرم مردان نیز فردا (جمعه) برگزار می شود که ایران نماینده ای ندارد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تا بدین لحظه از سوی فرزان عاشورزاده به مدال طلا دست یافته و مسعود حجی زواره نیز برنز خود را قطعی کرده است.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز