خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد قهرمانی آسیا- قطر

داداش‌پور حذف شد/ محمدیان به نیمه‌نهایی رسید

داداش‌پور حذف شد/ محمدیان به نیمه‌نهایی رسید
کد خبر : ۲۷۵۵۵۹

آزادکار وزن 97 کیلوگرم کشورمان به نیمه نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در دوحه رسید اما سعید داداش پور در وزن 70 کیلوگرم از گردونه‌ رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه مسابقات چهار وزن دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز در سالن اسپایر دوحه قطر آغاز شد ، در وزن 61 کیلوگرم، بهنام احسان پور در دور اول با ضربه فنی یانگ از کره جنوبی را شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید. وی در دور دوم نیز با نتیجه نزدیک یک بر صفر از سد ماساکازو کاموی از ژاپن گذشت و راهی نیمه نهایی شد. احسان پور در این مرحله با ژنگ گوان تیان از چین مبارزه خواهد کرد.

در وزن 70 کیلوگرم که 15 کشتی گیر حضور دارند، سعید داداش پور در نخستین گام با نتیجه 7 بر 3 از سد نورلان بکژانوف از قزاقستان گذشت، اما در دور دوم در حالی که با نتیجه 5 بر صفر از حریفش عقب بود به علت مصدومیت شرایط ادامه مسابقه را نداشت و مغلوب زلیم خان یوسوپوف، نایب قهرمان بازی های آسیایی و نفر پنجم جهان از تاجیکستان شد و شانس حضور در نیمه نهایی را از دست داد. با توجه به مصدومیت داداش پور با تشخیص کمیته پزشکی وی از گردونه مسابقات کنار رفت. داداش پور در آخرین تمرین تیم ملی در تهران دچار مصدومیت از ناحیه دنده شده بود.

در 74 کیلوگرم پیمان یار احمدی در مسابقه اول با نتیجه 10 بر صفر از سد عظمت سوفیف از تاجیکستان گذشت و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دور دوم با مسلم اِولوئف کشتی گیر روسی الاصل قرقیزستان مسابقه می دهد. رشید قربان اف، قهرمان بازی های آسیایی و نفر سوم جهان در سال 2013 از ازبکستان در گروه یاراحمدی حضور دارد.

در 97 کیلوگرم هم محمدحسین محمدیان در اولین مسابقه اش با نتیجه 5 بر یک علی خان ژومایف از قزاقستان را شکست داد. وی در دور دوم نیز در وقت نخست با نتیجه 13 بر 2 رستم اسکندری، دارنده مدال های نقره و برنز آسیا از تاجیکستان را مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. محمدیان که نخستین تجربه خود را در این وزن تجربه می کند برای حضور در فینال با تاکشی یاماگوچی از ژاپن مبارزه می‌کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز