خبرگزاری کار ایران

ذوب آ‌هن ۵ – نفت تهران ۳؛‌

شکست سنگین نفت و سقوط به رده دوم/علی‌منصور 5 تایی شد، استقلال ششم!

شکست سنگین نفت و سقوط به رده دوم/علی‌منصور 5 تایی شد، استقلال ششم!
کد خبر : ۲۷۰۸۱۴

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران با برتری 5 بر 2 ذوبی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن‌اصفهان و نفت تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر ساعت 17:30  امروز با قضاوت حسین زرگر در وزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که تیم میزبان تا دقایق پایانی با نتیجه 5 بر 2 از حریف‌اش پیش افتاده است.

ترکیب ذوب‌آهن: باقر صادقی، کارلوس سانتوز، هادی محمدی، قاسم دهنوی، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، علی حمام، مهرداد قنبری، دانیال اسماعیل فرد، مهدی رجب زاده و کاوه رضایی

ترکیب نفت: علیرضا بیرانوند، لئوناردو پادوانی، محمد امین حاج محمدی، وحید حمدی نژاد، مهدی شیری، سیامک کوروشی، کمال کامیابی نیا، ایمان مبعلی، وحید امیری، حسین ابراهیمی و امیر ارسلان مطهری

تیم ذوب‌آهن دقیقه 21 با ضربه کاوه رضایی به گل برتری رسید تا با یک گل از نفت پیش بیفتد. نفتی‌ها بعد از این گل برای جبران به دروازه ذوب‌آهن حمله می‌کردند اما در ادامه ذوبی‌ها دقیقه 40 پس از دفع‌توپ ناقص بیرانوند روی یک ضربه ایستگاهی، با نیش پای هادی محمدی به گل دوم رسیدند.

دقیقه 42 کاوه رضایی با بیرانوند تک به تک شد که سنگربان نفت این توپ را گرفت اما در یک رفت و برگشت دانیال اسماعیل‌فرد روی ارسال علی‌ حمام با یک ضربه محکم دروازه نفت را برای بار سوم باز کرد.

در لحظات پایانی نیمه نخست نفت روی یک ضربه کرنر با اشتباه صادقی در دفع توپ و با ضربه سر کمال کامیابی‌نیا به گل رسید تا اختلاف را کم کند.

این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه 3 بر یک به سود ذوب‌آهن به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم ذوب‌آهن در پی یک ارسال بلند و با شو.ت سرضرب رضایی به گل چهارم رسید.

این پایان کار  رضایی و نفت نبود و این بازیکن یک بار دیگر و در دقیقه 68 روی پاس بدون نقص رجب‌زاده با بیرانوند تک به تک شد و توپ را از بالای سر وی به تور دروازه صدرنشین لیگ برتر دوخت تا ذوب‌آهن در فاصله 20 دقیقه مانده به پایان بازی با نتیجه 5 بر یک از نفت پیش بیفتد.

دقیقه 77 وحید امیری با خطای علی حمام در نزدیکی‌های محوطه جریمه سرنگون شد اما زرگر در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد تا مطهری برخلاف حرکت صادقی توپ را درون دروازه ذوب‌آهن بفرستد.

نفت‌ در دقایق تلف‌شده در پی ریباند شوت مطهری از سوی صادقی با ضربه ابراهیمی به گل رسید تا در نهایت با نتیجه 5 بر 3 مغلوب ذوب‌آهن شود.

نفت با این شکست 48 امتیازی باقی ماند و با توجه به برتری 2 بر یک تراکتورسازی برابر سایپا در تبریز، صدر جدول را به این تیم واگذار و به رتبه دوم سقوط کرد.

ذوب‌آهن هم با این نتیجه 42 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال و تفاضل گل بهتر به رتبه پنجم صعود کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز