خبرگزاری کار ایران

به ایران برمی گردم؛

کی روش: هیچ‌گاه نمی‌توانم از صمیم قلب از ایران خداحافظی کنم/ هدیه مربی پرتغالی به بهرام پیکاسو

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه از صمیم قلب نمی توانم از ایران خداحافظی کنم، جدایی خود از تیم ملی را آغاز دوره جدیدی برای فوتبال ایران عنوان کرد و گفت: امیدوارم خداوند بزرگ به همه ما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا کارلوس کی روش که در ویژه برنامه شب عید شبکه 3 حاضر شده بود، در مورد انتشار اخباری مبنی بر خداحافظی وی از تیم ملی و علت جدایی‌اش گفت: در این شب سال نو،‌ شخصا و به همراه بازیکنام تمرکزمان بر روی بازی با سوئد و شیلی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد:‌ امیدوارم این اتفاق دوران جدیدی را برای فوتبال ایران آغاز کند و بتواند موفقیت های بیشتری را کسب کند. ایران می تواند بهترین تیم آسیا باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تلویحا در حال خداحافظی هستید،‌ گفت:‌ من هیچ گاه نمی توانم از صمیم قلب از ایران خداحافظی کنم چراکه تعلق خاطر به این کشور دارم.

کی روش ادامه داد:‌ البته امروز این تصمیم از سوی ریس فدراسیون ایران اعلام شد و فکر می کنم این تصمیم دوران جدیدی را برای فوتبال ایران آغاز خواهد کرد. از صمیم قلبم امیدوارم که بهترین ها برای فوتبال ایران رخ دهد و امیدوارم شاهد حضور ایران در جام جهانی 2018 روسیه باشیم و موفقیت‌های آن دو چندان شود.

وی در واکنش به تشویقی که از سوی عوامل حاضر در صحنه برای ماندن در ایران شد،‌ اظهار کرد: ملت،‌ بازیکنان و فدراسیون دقیقا همان دلایلی بودند که به ایران آمدم. تصمیم از دستان من خارج است. شب سال نو است امیداورم خداوند بزرگ به همه ما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد حضور چندین ساله‌اش در ایران نیز گفت:‌ در درجه اول تاریخ، قدمت و سنت ایران من را تحت تاثیر خود قرار داده و وقتی به تخت جمشید رفتم تحت تاثیر آن عظمت قرار گرفتم. در ایران زندگی اقوام مختلف در کمال صلح و آرامش است و امیدوارم که صلح که مهم ترین چیز در دنیا است، همچنان در ایران ادامه دار باشد.

کی روش ادامه داد: به ایران بازخواهم گشت چون دوستان خوبی در ایران دارم . آینده در دست خداوند است و باید ایمان داشته باشیم که او بهترین‌ها را برای ما می‌خواهد. 

در انتهای این برنامه احسان علیخانی از کارلوس کی روش خواست تا فردی را برای دریافت هدیه‌ای مشخص کند که سرمربی تیم ملی فوتبال آن را به بهرام پیکاسو( کودک معلولی که برای کی روش نقاشی کشیده) تقدیم کرد.

کد خبر : ۲۶۱۶۶۰