خبرگزاری کار ایران

تعیین هیات رئیسه ۳ ساله برای جشن مستقل مستندسازان

تعیین هیات رئیسه ۳ ساله برای جشن مستقل  مستندسازان
کد خبر : ۵۰۶۹۸۷

نهمین جشن مستندسازان سینما ۱۹ شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نشست خبری نهمین جشن مستندسازان سینمای ایران ظهر امروز دوشنبه ۱۲ تیر در خانه سینما برگزار شد.

سام کلانتری (رئیس نهمین جشن مستقل سینمای مستند) با اشاره به روند برگزاری جشن گفت: در سالهای گذشته تندیس خانه سینما به برگزیدگان داده می‌شد اما امسال نشان ویژه جشن بصورت مستقل طراحی شده و اهدا می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه امسال ۹ جایزه اهدا می‌شود، ادامه داد: ما بر شاخص‌های کیفی آثار در زمینه‌های مختلف تاکید داریم و مسئله دیگر که برای ما مهم است و به عنوان مفهوم جشن می‌خواهیم در آن رعایت کنیم این است که در برگزاری تداوم داشته باشیم و همه برگزیدگان و کاندیدا‌ها به نوعی برندگان نهایی ما باشند و این شعار این دوره از جشنواره است.

 کلانتری با اشاره به لزوم حرکت به سمت برگزاری جشن با شیوه آکادمی گفت: تصمیم گرفته شد که برای جشن یک هیات رئیسه تعیین شود و این هیأت رییسه سه ساله فعالیت می‌کند و وظیفه آن تدوین اساسنامه کلی جشن و حمایت از افراد است.

وی با اشاره به طراحی سایت برای جشن گفت: در نهمین دوره جشن دو بزرگداشت برگزار می‌شود که اسامی آن‌ها بزودی اعلام می‌شود. همچنین فراخوان جشن از امروز منتشر می‌شود و تا ۱۵ روز اعتبار دارد و نهمین جشن مستند سازان نیز۱۹ شهریوز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن مستندسازان متعلق به همه مستندسازان است، افزود: بزودی مشکلاتی که بین گروهی از دوستان و مستندسازان بوجود آمده است رفع می‌شود و همه در جشن مستندسازان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز