خبرگزاری کار ایران

/انتخابات خبرگان رهبری/

داوطلبانی که در پنجمین روز انتخابات خبرگان ثبت‌نام کردند

ثبت‌نام پنجمین روز انتخابات خبرگان رهبری با حضور داوطلبان در فرمانداری‌ها و وزارت کشور با حضور چهره‌های مختلف انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ پنجمین روز ثبت‌نام کاندیداهای پنجمین دوره مجلس خبرگان در حالی آغاز شد که همچون سه روز گذشته٬ چهره‌های مختلفی به وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آمده‌اند.

ثبت‌نام در  روز اول با حضور چهره‌هایی همچون احمد خاتمی همراه بود و در روز دوم  نیز چهره‌های شاخصی همچون سیدحسن خمینی اعلام نامزدی کردند. روز سوم نیز تعداد چهره‌های شاخص بیشتر بود و آیت‌الله نورمفیدی٬ آیت‌الله امینی و آیت‌الله تسخیری و آیت‌الله موسوی بجنوردی در این روز مراحل نام‌نویسی خود را انجام دادند و در روز چهارم نیز آیت‌الله مقتدایی٬ آیت‌الله محمد یزدی و هاشمی شاهرودی٬ از چهره‌هایی بودند که مراحل ثبت‌نام خود را انجام دادند.

در روز پنجم مطرح‌ترین چهره‌ای که به وزارت کشور آمده است٬ حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان است که ضمن بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور٬ مراحل ثبت نام خود را نیز انجام می‌دهد.

آیت الله سیدرضا برقعی از چهره‌هایی بود که صبح امروز با حضور در فرمانداری قم، برای ثبت نام در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان تهران کاندیدا شد. 

همچنین سیدحسین شاهرخی فرزند آیت الله سیدمحمدنقی شاهرخی خرم آبادی صبح امروز به نیابت از پدر خود در محل فرمانداری قم حاضر و امور مربوط به ثبت نام وی در انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان لرستان را ثبت کرد. 

از چهره‌های دیگر حجت‌الاسلام عباسعلی اختری نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی بود که با حضور در وازرت کشور٬ برای انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری نامزد شد.

حجت الاسلام سیدحسین موسوی نسب، متولد ۶۸/۰۷/۰۱، صبح امروز با حضور در فرمانداری قم، در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان ایلام کاندیدا شد. 

حجت الاسلام ابوالحسن حقانی به نیابت از آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در فرمانداری قم حاضر شد تا اقدامات ثبت نام وی برای کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حوزه استان تهران را انجام دهد.

حجت‌الاسلام محسن قمی معاون ارتباطات بین‌الملل رهبر انقلاب از چهره‌هایی دیگری بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد.

از دیگر شخصیت‌ها٬ آیت الله سیدرضا برقعی بود که صبح امروز با حضور در فرمانداری قم، برای ثبت نام در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان تهران کاندیدا شد. 

آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب نیز با حضور در فرمانداری شیراز به صورت رسمی نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد.

حجت‌الاسلام حمزه قربانی بعدازظهر امروز به نیابت از حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی در فرمانداری قم حاضر شد تا اقدامات ثبت نام وی برای کاندیداتوری در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان قزوین را ثبت کند. 

حجت‌الاسلام حمزه قربانی که به نیابت از آیت‌الله ابوالقاسم وافی یزدی در محل فرمانداری قم حاضر شده بود، اقدامات ثبت نام وی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان یزد را انجام داد. 

نماینده حجت الاسلام غلامرضا فیّاضی‌ در فرمانداری قم حاضر شد تا اقدامات ثبت نام وی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان تهران را ثبت کرد. 

ماموستا عبدالقادر کردی امام جمعه نالوس اشنویه با حضور در فرمانداری شهرستان ارومیه برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرد.

حجت الاسلام محمدرضا بابازاده امام جمعه سابق و موقت ارومیه و دبیر سابق کانون فرهنگی و هنری مساجد استان به جمع ثبت‌نامی‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری پیوست.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز برای ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ستاد انتخابات وزارت کشور رفت تا مراحل نام‌نویسی را انجام دهد.

کد خبر : ۳۳۱۶۰۲