خبرگزاری کار ایران

بخشدار فشافویه مطرح کرد:

ادعای مسئولان رباط کریم درخصوص فرودگاه، یک جوک خنده دار است!

ادعای مسئولان رباط کریم درخصوص فرودگاه، یک جوک خنده دار است!
کد خبر : ۴۴۵۰۸۷

بخشدار فشافویه شهرستان ری بر لزوم تبعیت همه مسئولان کشوری از قانون تقسیمات کشوری تاکید کرد وگفت: اظهار نظر در خصوص مرز جغرافیایی هر منطقه مربوط به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور است و هرگونه اظهار نظر در خصوص کاهش یا افزایش این مرز جغرافیایی، فقط ابزار انتخاباتی برای مجلس آینده است.

مهندس محمدصالح ضیایی عصر امروز در دیدار اعضای هیات رئیسه کانون خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان ری در پاسخ به سئوال سخنگوی این کانون در خصوص واکنش مدیران شهرستان ری به ادعای اخیر مدیران شهرستان رباط کریم مبنی بر استقرار فرودگاه امام (ره) در محوده جغرافیایی این شهرستان، با رد این ادعا یادآور شد: همانطور که دکتر جمالی پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بارها تاکید کرده است، فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) جزء لاینفک حوزه سرزمینی شهرستان ری بوده و هست.

وی این اظهار نظرها را بیشتر شبیه طنز و جوک خنده دار عنوان کرد و گفت: همه مردم بویژه مسئولان باید از قانون تبعیت کنند.

بخشدار فشافویه در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ویژگی ها و ظرفیت های این بخش پرداخت و با ارایه آمار تولیدات دامی،کشاورزی و صنعتی افزود: در تلاش هستیم بخش فشافویه شهرستان ری را که روزی دشت طلایی ری بوده است به بخش طلایی تبدیل کنیم و معتقدیم این بخش شایستگی و جایگاه بالاتری نسبت به وضعیت فعلی خود دارد.

مهندس ضیایی همچنین با تاکید بر جایگاه خبر و رسانه در انعکاس برنامه ها و مشکلات از خبرنگاران رسانه های گروهی شهرستان ری خواست تا با اطلاع رسانی صحیح و سریع، مدیریت بخش فشافویه را در رسیدن به افق و چشم اندازهای آینده یاری کنند.

وی که خود عضو کانون بسیج اساتید کشور است،خطاب به اعضای هیات رئیسه کانون بسیج رسانه شهرستان ری، فرصت خدمت در این هیات رئیسه را فرصتی ارزشمند دانست و بر حمایت مدیران و ادارات بخش فشافویه از برنامه های حمایتی از خبرنگاران تاکید کرد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز