خبرگزاری کار ایران

با حضور قائم مقام وزیر کار و استاندار؛

جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر قم برگزار شد

دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان قم، با حضور قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و استاندار قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان قم، صبح امروز با حضور مقامات ارشد استانی و قائم مقام وزیر کار و به همت «شرکت صنعتی تکران مبرد تولید کننده محصولات ایستکول»، در سالن آمفی تئاتر سازمان آموزش فنی و حرفه ای شهر قم برگزار شد.

«محمدتقی حسینی» قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل، حجت الاسلام و المسلمین «محمدصادق صالحی منش» استاندار قم، «نصرالله بازوند» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و دو تن از کارآفرینان برگزیده استان قم به نمایندگی از دیگر کارآفرینان، از سخنرانان این مراسم بودند.

در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان قم، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل و استاندار قم، از «حمیدرضا محمدی» رئیس و مدیر عامل «شرکت تکران مبرد» به عنوان کارآفرین برتر استان قم تجلیل و قدردانی کردند.

به غیر از «حمیدرضا محمدی» رئیس و مدیرعامل «شرکت تکران مبرد» که در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان قم به عنوان کارآفرین برتر شناخته شد، از 9 تن دیگر به عنوان کارآفرینان برتر استان قم، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی، تقدیر و قدردانی شد.

در دهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان قم، آقایان «حمیدرضا محمدی»، «شهرام نصرتی»، «محمد بیت سیاح»، «مجید بصیرنیا» و «خلیل جعفریان» به عنوان کارآفرینان برتر بخش صنعت، «حامد حجازی» مدیرعامل شرکت میهن سازان آفاق و مجتمع زیتون قم و «فهیمه کریمی» مدیر شرکت تولیدی مد برتر و تک تو به عنوان کارآفرینان برتر بخش خدمات، و آقایان «سیدروح الله آقامیری» مدیر شرکت کشت و صنعت اسپان و «علیرضا لاجوردی» مدیر شرکت اطلس بذرپوشان و همچنین خانم «زهرا فرجی» به عنوان کارآفرینان برتر بخش کشاورزی استان قم، معرفی شدند.

کد خبر : ۲۸۰۸۳۴