خبرگزاری کار ایران

اهدای سبد کالا به بازنشستگان شهرداری تهران

کد خبر : ۱۵۳۶۱

تمام تلاش شهرداری همت گماردن برای حل مشکلات معیشتی بازنشستگان است و در این راستا نیز اقدامات خوبی در سال‌ها اخیر صورت گرفته است.

ایلنا‌ مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای عزت و تکریم بازنشستگان شهرداری، از توزیع سبد کالا میان بازنشتسگان شهرداری به طور فصلی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی منتظرالمهدی، شمار مستمری بگیران از صندوق بازنشستگی شهرداری تهران را بالغ بر ۱۰ هزار و ۲۱۰ نفر اعلام و تاکید کرد: مهم‌ترین رکن در کار‌ها عزت و تکریم بازنشستگان است و در این راستا سبدهای کالا برای بازنشستگان پیش بینی شده که به طور فصلی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پیش‌تر تعداد سبد کالای بازنشستگان، دو سبد در سال بود که اکنون به چهار سبد افزایش یافته است به دیگر برنامه‌های این سازمان برای تکریم بازنشستگاه اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری تورهای سیاحتی و اوقات فراغت بازنشستگان از جمله این برنامه هاست که در سال جاری متنوع‌تر شده و تعداد آن نیز افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تمام تلاش شهرداری همت گماردن برای حل مشکلات معیشتی بازنشستگان است و در این راستا نیز اقدامات خوبی در سال‌ها اخیر صورت گرفته است.

منتظر المهدی به ترمیم حقوق بازنشستگان شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: پیش‌تر سطح حقوق بازنشستگان در شهرداری تهران ۳۵۰ هزار تومان بود که با تدبیر شهردار محترم تهران و کمک‌هایی که در سازمان بازنشستگی صورت گرفت، این رقم به ۵۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز