خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه آزمون شناسایی و صلاحیت‌سنجی مدرسان روابط کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۵۰۰

موسسه کار و تامین اجتماعی پیرامون شرایط آزمون مدرسان روابط کار یک اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، موسسه کار و تامین اجتماعی وابسته به وزارت کار درباره آزمون شناسایی و صلاحیت سنجی مدرسان روابط کار مورد تایید این موسسه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه را در ادامه می‌خوانید:

۱-تاریخ برگزاری آزمون تخصصی «شناسایی و صلاحیت‌سنجی مدرسان روابط کار» روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ است. محل و ساعت دقیق برگزاری آزمون در روزهای منتهی به تاریخ مذکور در وب سایت موسسه کار و تامین اجتماعی و از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید. متقاضیان بایستی با مراجعه به وب سایت موسسه به آدرس اینترنتی www.lssi.ir شرایط دقیق‌تر آزمون را ملاحظه نمایند. 

۲- کارت ورود به آزمون، کارت ملی متقاضیان خواهد بود و همراه داشتن کارت ملی در جلسه‌ی آزمون الزامی است. 

۳- آزمون بصورت الکترونیک و در شعب و مراکز منتخب (فقط در مرکز استان) برگزار خواهد شد. 

۴- آزمون دارای نمره منفی می‌باشد و حد قبولی در آزمون کسب حداقل نمره ۷۰ از ۱۰۰ می‌باشد. 

۵- پذیرش در آزمون تخصصی به منزله‌ی تایید صلاحیت و دریافت گواهینامه تدریس نمی‌باشد و افراد پذیرفته شده در مرحله اول بایستی یک دوره آموزشی عمومی در زمینه‌ی مهارتهای مربی‌گری را بصورت آفلاین یا آنلاین گذرانیده و در آزمون مربوطه نیز موفق شوند. (در مورد آزمون عمومی و شرایط آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد) 

۶-دعوت به مصاحبه از پذیرفته شدگان پس از کسب موفقیت در آزمون‌های تخصصی و عمومی (مهارتهای آموزشی و مربی گری) می‌باشد. 

۷- موفقیت نهایی جهت تایید صلاحیت تدریس، حاصل کسب نمره قبولی در دو آزمون تخصصی و عمومی و همچنین اخذ امتیاز در فرایند مصاحبه و به شرح جدول ذیل می‌باشد: 

۸-مدرسان پذیرفته شده بر اساس امتیازات اخذ شده در سه سطح تقسیم‌بندی خواهند شد. 

۹-در صورت لزوم دوره‌های آموزشی برای پذیرفته شدگان سطوح پایین‌تر برگزار و گواهینامه تایید صلاحیت تدریس پس از طی دوره‌های مذکور صادر خواهد شد. 

۱۰-امکان ارتقاء امتیازات و تمدید صلاحیت تدریس برای مدرسین باشگاه، تابع مقررات و آیین نامه خود می‌باشد. 

۱۱-افراد مردود شده در هر یک از مراحل سه‌گانه آزمون‌های تخصصی و عمومی و مصاحبه، بایستی فرایند پذیرش را از ابتدا (آزمون تخصصی) آغاز کنند. 

 داوطلبان آزمون می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان معاونت آموزش در ساعات اداری با شماره تماس ۶۶۵۵۶۸۱۵-۰۲۱ و یا با شماره ۵-۶۶۵۵۶۸۰۱ داخلی ۲۰۵ و ۲۱۳ تماس حاصل فرمایند. 

●سرفصل‌های آزمون تخصصی عبارت است از: 

قانون کار و کلیه فصول آن، کلیات قانون تامین اجتماعی، قوانین و مقررات تشکلهای کارگری و کارفرمایی، قوانین و مقررات جانبازان و ایثارگران در زمینه روابط کار، بیمه بیکاری، مراجع حل اختلاف و آیین دادرسی کار، کلیه مباحث تبعی مرتبط به قرارداد کار، شرایط کار، مقررات انضباطی کارگاه، آیین نامه‌ها و دستورالعملهای صادره از سوی معاونت روابط کار، قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در زمینه‌های مرتبط، کلیات طبقه‌بندی مشاغل و نظام‌های جبران خدمت کارگران، مقررات جدید مرتبط به روابط کار در قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، آشنایی با کلیات حقوق کار و مقررات بین المللی مرتبط با روابط کار از جمله مقاوله نامه‌های بنیادین کار و مقاوله نامه‌های الحاقی جمهوری اسلامی ایران (۶۰ لغایت ۷۵ سؤال چهارگزینه‌ای از مجموعه موارد فوق الذکر و به تناسب اهمیت موضوعات طرح خواهد شد که داوطلبین آزمون بایستی آنرا در طی ۶۰ تا ۷۵ دقیقه پاسخ دهند.)

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز