خبرگزاری کار ایران

تاکید سازمان فنی و حرفه‌ای بر مهارت آموزی به زندانیان و سربازان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۸۸۳

معاون سازمان فنی‌ و حرفه‌ای گفت: باید فرهنگ مهارت‌آموزی توسعه و ارتقاء یابد تا زندانیان بتوانند بعد از آزادی، روی پای خود بایستند و زندگی شرافتمندانه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه امروز سربازان و زندانیان نیاز به مهارت‌آموزی دارند، گفت: دولت تأکید بر مهارت‌آموزی و زمینه ایجاد اشتغال برای سربازان وظیفه و زندانیان دارد. 

امیر میمنت‌آبادی (معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور) با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی، یک رکن اساسی برای توسعه سرمایه انسانی و رسیدن به اهداف توسعه پایدار است، اظهار داشت: توسعه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای جزء برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان است. 

وی گفت: این سازمان، متعلق به یک مجموعه و اداره خاص نیست، بلکه یک تشکیلات در اختیار همه دستگاه‌هاست. 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: باید فرهنگ مهارت‌آموزی توسعه و ارتقاء یابد تا زندانیان بتوانند بعد از آزادی، روی پای خود بایستند و زندگی شرافتمندانه‌ای داشته باشند. 

میمنت‌آبادی اظهار کرد: رشته‌ها و کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای، متعلق به همه جوانان و دستگاه‌های اجرایی است و انتظار می‌رود که سازمان‌ها در رسیدن به اهداف مورد نظر، این مجموعه را کمک و همراهی کنند. 

درخواست از خانواده‌ها برای ارتقای آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای

وی بیان کرد: توسعه دانش و علم، نیاز به ارتقاء فنی‌وحرفه‌ای و رشته‌های این حوزه دارد که بایستی خانواده‌ها نیز در زمینه ترویج این فرهنگ همکاری داشته باشند که تنها به مدرک‌گرایی و صرف گرفتن مدرک تحصیلی در دانشگاه‌ها فکر نکنند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: اکنون در عین حال که نرخ بیکاری بالاست و برای مسئولان نظام و دولت قابل قبول نیست، نیاز به کار و کارگر و افراد ماهر نیز وجود دارد؛ یعنی بیکاری و نیروی کار احساس می‌شود. 

میمنت‌آبادی در پایان، جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را محکوم کرد و یادآور شد: آثار و برکات تفکر بسیجی جبهه مقاومت را در اتفاقات اخیر به واضح مشاهده و احساس کردیم که چطور در برابر دشمنان ایستادگی و آنان را وادار به شکست کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز