خبرگزاری کار ایران

فاکس اسپورت: ام‌باپه با خنده رفت، طارمی با گریه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۵۴

فاکس اسپورت به مقایسه خداحافظی طارمی و ام‌باپه پرداخت و درخشش بازیکن ایرانی را بازتاب داد.

به گزارش ایلنا، دیشب یکشنبه برای مهدی طارمی مهاجم ایرانی شب خاصی بود. طارمی پس از ۴ سال از پورتو جدا می‌شود و دیشب آخرین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد. این فوتبالیست در آخرین بازی خانگی پورتو توانست برای تیمش گلزنی کند و پس از سوت پایان بازی در زمین به گریه افتاد.

پورتو در هفته سی و سوم لیگ برتر پرتغال به مصاف بوآویشتا رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. مهدی طارمی در این بازی که آخرین بازی او در ورزشگاه دراگائو بود،  نیمکت نشین بود. او از دقیقه ۵۹ وارد زمین شد و در دقیقه ۸+۹۰ گل برتری را برای پورتو به ثمر رساند تا وداع باشکوهی با هواداران داشته باشد.

طارمی در سال ۲۰۱۹ با تیم ریو آوه به فوتبال پرتغال آمد و یک سال بعد به پورتو پیوست و با این تیم قهرمان پرتغال هم شد.

اینترمیلان که به تازگی قهرمان سری آ شده است، قرار است مهدی طارمی مهاجم پورتو را با انتقال آزاد به ایتالیا، به خدمت بگیرد. این مهاجم ۳۱ ساله با قراردادی دو ساله با گزینه تمدید برای سال سوم با اینتر قرارداد امضا خواهد کرد.

این در حالی است که کیلیان ام‌باپه در اخرین بازی با پیراهن پاری سن ژرمن هر چند توانست گلزنی کند ولی با چهره خندان بعد از سوت پایان بازی و باخت تیمش رصد شد و در این بازی نیز هواداران پاریسی بارها به این فوق ستاره اعتراض کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز