خبرگزاری کار ایران

بادامکی: شاید دست سرمربی استقلال تنگ بود و کمیته انضباطی خواست کمک کند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۷۱۸

معاون باشگاه پرسپولیس به انتقاد از احکام صادره کمیته انضباطی پرداخت.

به گزارش ایلنا، حسین بادامکی پس از دیدار پرسپولیس مقابل هوادار، اظهار داشت: به هواداران که جایشان امروز خالی بود تبریک می‌گویم. به بازیکنان و کاردفنی هم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشند تا بتوانیم قهرمان را جشن بگیریم.
وی درمورد احکام کمیته انضباطی درمورد امید حامدی فر و دعوت درویش و لشکری به کمیته اخلاق، عنوان کرد: ابهاماتی برای اذهان ما، مخصوصا برای کسی که در پرسپولیس فعالیت دارد، به وجود می‌آید. درست قبل از بازی ما حکم انضباطی صادر شد. بازیکن تیم حریف بعد از بازی با ذوب آهن، آن حرکت را انجام داد. هرکجای دنیا بود حداقل 3 بازی محروم می‌شد تا جلسه انضباطی تشکیل و حکم قطعی صادر شود ولی حکم تعلیقی دادند.

 

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: شاید به خاطر اینکه 2 بازیکنشان برای این بازی محروم و دست مربیشان تنگ بود، می‌خواستند به نوعی کمک کنند! هرچقدر از این احکام صادر می‌شوند، ذهن هوادار ما بیشتر درگیر می‌شود. شبهه برانگیز است و ما هم مجبوریم از حق تیم دفاع کنیم. هوادار انتظار به جایی دارد. امیدوارم در این 3-2 هفته کمیته انضباطی و تصمیم گیرندگان در چیدمان داوری و احکام، دقت نظر بیشتری داشته باشند تا شبهه به حداقل برسد.

 

وی تصریح کرد: این شرایط بدون مشکل نیست ولی شاید آن‌ها هم تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا بهترین تصمیم را بگیرند. نمونه‌اش چیدمان این هفته داوری بازی قیب مستقیم ما است. به آن داور فشار می‌آوریم، شاید نتواند توانایی اش را در زمین نشان بدهد. با کوچکترین اشتباهی هجمه برای خود داور و کمیته انضباطی ایجاد می‌شود. اگر دقت بیشتر باشد خیلی از صحبت ها انجام نمی‌شود.

 

بادامکی درمورد اینکه درویش به خخاطر مصاحبه علیه سپاهان به کمیته انضباطی احضار شد اما سرمربی سپاهان آزادانه به پرسپولیس طعنه می‌زند، گفت: وقتی برای پرسپولیس اتفاقی می‌افتد، سریعا به مراجع قضایی دعوت می‌شوند. این اذهان را مشغول میکند و باعث می‌شود ما هم نتوانیم فکر درست داشته باشیم. درحالیکه خیلی از تیم‌ها شاید صحبت‌های بدتری هم انجام بدهند ولی اتفاقی نمی‌افتد. شاید مصونیت دارند!

 

وی درخصوص اینکه اوسمار اعلام کرده دوست دارد در پرسپولیس بماند و آیا این مساله منوط به قهرمانی تیم است، اظهار داشت: نه چنین صحبتی نیست. از وقتی سرمربی شده نتایج خوبی گرفته است. جام حذفی یک بازی خاص با اتفاقات ویژه بود. نمی‌توان به قطعیت درموردش صحبت کرد. او نشان داده مربی خوبی است. تمام تلاشش را می‌کند که بهترین نتایج را بگیریم. اگر بحث تمدیدش مسکوت مانده به خاطر بازی‌های حساس و پشت سرهم است ولی هنوز مذاکرات ادامه دارند. 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز