خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در سوگ شهادت رئیس جمهور و یاران خدوم و صدیق انقلاب و مردم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۴۸۲

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، در پس وقوع سانحه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در پی وقوع سانحه دلخراش سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور که منجر به شهادت رئیس خدمتگذار و محبوب دولت مردمی جمهوری اسلامی ایران، وزیر سخت‌کوش امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار انقلابی و جهادی این استان شد، ضمن ابراز تأسف و تأمل فراوان، پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ 

«یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلى رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی»

شهادت جانسوز فقیه نستوه، مجاهد فی سبیل الله و خادم الرضا، رئیس جمهور خدمتگذار، مردمی و محبوب «حضرت‌ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» به همراه وزیر سخت‌کوش امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار انقلابی این استان و سایر همراهان سانحه سقوط بالگرد، موجب تأثر و تألم آحاد ملت شریف ایران و مردم منطقه آزاد اروند گردید.
از ویژگی‌های این عالم وارسته، تعهد کم‌نظیر به خدمت، دغدغه‌مندی نسبت به مشکلات و معیشت مردم، ارتباط با آحاد و اقشار، تلاش برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور تؤام با حفظ کرامت و تمکین از ارزش‌های اسلام و انقلاب بود.
اینجانب شهادت تأثر برانگیز ایشان و سایر همراهان خدوم و نستوه و یاران صدیق انقلاب را به پیشگاه قدسی حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی، تسلیت عرض نموده و برای شهدای این حادثه از درگاه احدیت طلب رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان و مردم ایران صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

علی زارعی
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز