خبرگزاری کار ایران

مهدی عرفاتی در کارگاه آموزشی روابط عمومی و سوژه یابی در ارس؛

مهمترین کارکرد رسانه و روابط عمومی مسئله سازی و طراحی زمین بازی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۷۷۵

مهدی عرفاتی در کارگاه آموزشی "روابط عمومی و سوژه‌یابی" با حضور مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار داشت: شناخت و معرفت مهمترین بخش روابط عمومی است. کسی که در روابط عمومی فعالیت می‌کند باید جامعه‌شناس و روانشناس باشد و محیط سیاسی،‌ اقتصادی و اجتماعی را بشناسد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دبیر جشنواره ملی رسانه‌های کشور خواهان تدوین سند راهبردی در روابط عمومی شد و تصریح کرد: مهمترین کارکرد روابط عمومی هر سازمانی، اصلاح و بهینه‌سازی محیط ذینفعان و افکار عمومی است و بهترین اقدام در این راستا انتخاب زاویه‌ی دید متفاوت نسبت به موضوعات است.

دبیر پیشین شورای اطلاع‌رسانی دولت، یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی را مسئله‌سازی و طراحی زمین بازی دانست و گفت: کار رسانه‌ای پس از انتشار شروع می‌شود و باید به این موضوع توجه داشته باشیم که چگونه محتوای تولید شده را پس از انتشار به مخاطب برسانیم‌.

عرفاتی با بیان اینکه هر ۸۵ میلیون ایرانی ظرفیت این را دارد که به یک رسانه مستقل تبدیل شود، خاطرنشان ساخت: اهمیت و قدرت روابط عمومی بسیار بالاست بطوریکه این بخش مهمترین رکن سازمان و سکوی پرتاب است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز