خبرگزاری کار ایران

هتل بیمارستان فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۰۳۷

در حال حاضر، کیش یک بازار سرمایه گذاری بزرگ برای سرمایه گذاران خارجی و محلی محسوب می شود. در کیش، فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بخش خصوصی و دولتی وجود دارد، مانند صنعت، تجارت، خدمات و …

شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، به عنوان یکی از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش، به منظور رشد و توسعه اقتصادی این جزیره از طریق ترویج و تسهیل سرمایه گذاری، ارائه خدمات کسب و کار مؤثر به فعالین اقتصادی و حمایت از حقوق ذینفعان ایجاد شده است. کیش دارای فرصت های سرمایه گذاری زیادی است که یکی از آنها ساخت هتل بیمارستان است.

هدف از اجرای طرح هتل بیمارستان:

هتل بیمارستان مجموعه ای است که در آن برای خدمات رسانی به بیماران علاوه بر خدمات پزشکی مناسب، خدمات رفاهی برای اقامت بیماران و همراهان آنها گزینه مناسبی است، هتل بیمارستان یک موضوع نسبتا جدید در معماری به شمار می آید که با توجه به امکانات و خدماتی که می تواند به مردم ارائه دهد نیاز آن در معماری بین الملل احساس می شود.

هتل بیمارستان می تواند امکان همراهی افراد خانواده و خویشاوندان و اقامت آنها در کنار بیماران را به عنوان عامل مثبتی در روند بیماری و تسریع بهبودی بیمار فراهم کند . این امکان با توجه به طراحی ویژه بیمارستان الگوبرداری ار معماری هتل ها و ... میسر می شود.

مطالعات بازار:

ظرفیت سالانه این هتل بیمارستان بر اساس تعداد تخت های آن 64 تخت و ضریب اشتغال 80 درصد تعیین شده است. بر این اساس ظرفیت هتل بیمارستان حدود 19 هزار نفر در سال مرجع برآورد شده است. بازار هدف طرح حاضر کیشوندان و گردشگران سلامت هستند.

این طرح در حال حاضر از حمایت قانونی ویژه ای برخوردار نبوده و در صورتی که حمایت های قانونی ویژه ای برای طرح در نظر گرفته شود از طرف سازمان منطقه آزاد کیش و یا سایر نهادهای مربوطه اعلام می شود.

میزان اشتغالزایی بری این طرح 137 نفر در نظر گرفته شده و از جمله مجوزهای مورد نیاز برای اجرای این طرح می توان به موافقت اصولی و مجوز تاسیس بیمارستان مجوز احداث هتل و اقامتگاه، صدور پروانه ساختمان، گواهی پایان کار ساختمانی بر اساس نقشه های مصوب شهرسازی و خرید قطعی زمین اشاره کرد.

زمانبندی و عمر مفید دوره ساخت 4 سال و دوره بهره برداری از این طرح 10 سال در نظر گرفته شده است.در بخش تجزیه و تحلیل مالی این طرح نیز آمده است دوره بازگشت سرمایه حدود 5 تا 6 سال خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز