خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های قزوین خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه تخصصی دوچرخه، موتور سیکلت و قطعات یدکی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۱۳۳

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌ المللی قزوین از برگزاری ️دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه، موتور سیکلت و قطعات یدکی در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احمد خورگامی با اعلام این خبر گفت: ورزشکاران قزوینی در عرصه دوچرخه‌سواری و موتور سواری فعالیت زیادی دارند، که در مسابقات کشوری مدال آور و در سطح جهانی هم از کیفیت خوبی برخوردارند و افتخارات زیادی برای استان کسب کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر قزوین از موقعیت جغرافیایی مناسبی برای علاقه‌مندان این رشته برخوردار است و از  ورزشکاران و همشهریان عزیز دعوت می‌شود با حضور در نمایشگاه از جدید‌ترین و به روزترین محصولات تولید شده در کشور بازدید کنند.

خورگامی بیان کرد: در این نمایشگاه ۲۵ مشارکت‌کننده از استان های تهران، قم، زنجان، اصفهان، مازندران، کردستان و قزوین حضور پیدا کرده‌اند و محصولات خود را که شامل موتورسیکلت، دوچرخه، تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ و قطعات یدکی است در این رویداد به نمایش گذاشته‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌‌المللی قزوین افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ دایر است.

وی در پایان اضافه کرد: در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگان محصولا ت خود را با شرایط اقساطی و تخفیف ویژه نمایشگاهی عرضه می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز