خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

ارزیابی به ارتقای کارآمدی در همه ابعاد کمک می‌کند/به شفافیت و رعایت اصل پاسخگویی تاکید داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۴۲۱

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر لزوم ایجاد شفافیت و رعایت اصل پاسخگویی گفت: ارزیابی به ارتقای سطح کارآمدی و بهره وری شرکت ملی مس کمک می‌کند.

 

دکتر حسین مدرس خیابانی در مراسم افتتاحیه دهمین دوره ارزیابی جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی که در محل سالن جلسات شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد، اظهار کرد: ارزیابی موضوع بسیار مهمی است چراکه باعث ارتقای کارآمدی، رفع نارسائی‌ها و ایجاد رقابت سالم و مثبت می‌شود و از این منظر برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. 

وی افزود: در فرآیند ارزیابی، علاوه بر مدل ارزیابی که باید به‌روز و عملیاتی باشد، ارزیابی فراگیر و مستمر از اهمیت ویژه ای برخوردار است که خوشخبتانه در دهمین دوره ارزیابی جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی به این موضوع توجه شده است. 

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: ارزیابی به ارتقای سطح کارآمدی و بهره وری شرکت ملی مس کمک می‌کند و برای تحقق این مهم، تمام بخش‌های مختلف شرکت ملی صنایع مس ایران در فرآیند ارزیابی ضمن همکاری و پاسخگویی به سوالات احتمالی ارزیابان، مدارک و مستندات لازم را به منظور ارتقای فرصت‌های بهبود و تحقق اهداف سازمانی ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز