خبرگزاری کار ایران

دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو ایران:

سید خدمتگزار مردم در راه آبادانی و سربلندی ایران به ملکوت اعلی پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۶۶۶

معاون وزیر و دبیرکل کمیسیون ملی یونسکوایران طی پیامی درگذشت شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران در سانحه هوایی را به خانواده محترم ایشان، مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است؛

بسم الرب شهدا

انا لله و انا الیه راجعون

سید خدمتگزار مردم در راه آبادانی و سربلندی ایران اسلامی به ملکوت اعلی پیوست.

شهادت پاداش مردان خداست ، اما آنچه که این شهادت را جاودان و ماندگار می‌سازد، اخلاص عمل و جهاد اکمل در راه خدمت به اسلام و مردم است.

سید خادم الرضا و شهید مکتب سید الشهدا (ع)، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور جهادی، آیت الله سید محمد علی ال‌هاشم امام جمعه شهید تبریز، وزیر جبهه مقاومت و عضو شورای عالی کمیسیون ملی ایران، شهید دکتر حسین امیر عبدالهیان، استاندار نورانی و جان بر کف خدمت استان آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی و همراهان جهادی شان، با پیوستن به شهدای سرافراز انقلاب، با خون پاک خویش تنه تناور انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش مستحکم‌تر و با صلابت‌تر ساختند.

ملت شهید ایران در ادوار مختلف از نزدیک شاهد مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی بوده‌اند، اینجانب با قلبی آکنده از درد و حرمان، این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنافداه و نایب برحقش امام خامنه‌ای مدظله العالی و خاندان معزز و ارجمندشان آیت الله علم الهدی امام جمعه ارجمند مشهد مقدس، همسر بزرگوار و فرزندان آن شهید سعید تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

هر چند که فقدان این شهیدان شریف و خدوم، ضایعه‌ای عظیم برای ملت بزرگ ایران اسلامی است، لیکن به برکت انفاس قدسی اهل بیت سلام الله علیها و وجود سراسر بهجت و مبارک مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، نهضت سرافرازی و سربلندی انقلاب اسلامی همواره بر دوام و پایدار است و راه شهیدان پیوسته ادامه دارد.

رقص و جولان بر سر میدان کنند

رقص اندر خون خود مردان کنند

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز