خبرگزاری کار ایران

رونمایی از دیوان اشعار عبدالوهاب شهیدی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۳۸۶

آیین رونمایی از دیوان اشعار عبدالوهاب شهیدی یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آیین رونمایی از دیوان اشعار عبدالوهاب شهیدی با عنوان «کلیه اشعار به زبان حال خودم» یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

در این برنامه خانواده عبدالوهاب شهیدی، میرعلیرضا میرعلینقی، هومن ظریف، سهیلا حسن‌زاده، ناهید جباری، راستین معتبرزاده و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به موسیقی حضور می‌یابند و نمایش مستند «شهیدی، عود، آواز» ساخته هومن ظریف از بخش‌های برنامه خواهد بود. 

دیوان اشعار عبدالوهاب شهیدی با عنوان «کلیه اشعار به زبان حال خودم (دفتر اول و دوم)» به کوشش راستین معتبرزاده و ناهید جباری، با ویرایش و نگارش راستین معتبرزاده و با پیش‌گفتاری از میرعلیرضا میرعلی‌نقی، در سال ۱۴۰۲ در ۶۱۹ صفحه توسط انتشارات امید رهاوی به چاپ رسیده است. 

 عبدالوهاب شهیدی (زاده ۱۰ مهر ۱۳۰۱ و درگذشته ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) موسیقی‌دان، خواننده، آهنگساز، مدرس آواز و نوازنده عود از شاگردان اسماعیل مهرتاش بود و سابقه همکاری با هنرمندانی همچون جلیل شهناز، فرامرز پایور، علی‌اصغر بهاری، حسین تهرانی، رحمت‌الله بدیعی، حسن ناهید و محمد اسماعیلی را در کارنامه هنری‌اش داشت. 

حضور در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز