خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

روحانیون نقش مهمی در جلب اعتماد مردم به نظام دارند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۸

مردم صمیمی و قدرشناس کردستان درهمراهی و همکاری با مسئولان تاثیر بسزایی در تسریع روند توسعه همه جانبه استان داشته و همیشه برای تسریع در مسیر عمران و آبادانی کردستان تلاش کرده اند.

استاندار کردستان گفت:روحانیون کردستان بنابه جایگاه خود در جلب اعتماد مردم به خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش اساسی برعهده دارند.

به گزارش ایلنا،علیرضا شهبازی در دیدار با جمعی از روحانیون، امامان جمعه و جماعات شهرستان سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: همواره حضور روحانیون در بطن جامعه و ارتباط نزدیک و سازنده آنها با مردم موجب ایجاد اعتماد به نظام و تقویت مبانی اعتقادی در جامعه خواهد شد.

 وی افزود: روحانیون  کردستان به عنوان اقشارآگاه روشنفکر جامعه و صاحبنظر باید با بصیرت انقلابی خود بستر لازم را برای انعکاس خدمات ارزنده و ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح استان مهیا کنند.

 شهبازی تصریح کرد:مردم صمیمی و قدرشناس کردستان درهمراهی و همکاری با مسئولان تاثیر بسزایی در تسریع روند توسعه همه جانبه استان داشته و همیشه برای تسریع در مسیر عمران و آبادانی  کردستان تلاش کرده اند.

وی یادآور شد: ارتباط نزدیک و سازنده مسئولان با مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب بسیاری از مشکلات و نارسایی ها را مرتفع خواهد ساخت.

شهبازی با تاکید بر لزوم تسریع در رفع مشکل مسکن روحانیون، خواستار همکاری دستگاه های اجرایی جهت رفع موانع و مشکلات موجود برای اتمام مسکن مهر روحانیون شد.

استاندار کردستان در پایان نقش هدایت و راهنمایی روحانیون در قبال عملکرد مدیران و مسئولان استان را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: باید همواره خود را ناظر بر اعمال و رفتار مدیران استان بدانید و در صورت مشاهده هرگونه کم کاری و کوتاهی مدیران در انجام امورات محوله جهت اصلاح به آنها  تذکر دهید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز