خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کردستان:

تلاش دستگاه های اجرایی برای تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۷

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کلیه طرح های عمرانی و زیر بنایی بخش ورزش استان که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید تا پایان دولت دهم خاتمه یابد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: دستگاه های اجرایی باید طرح های عمرانی نیمه تمام را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا،امیر قادری در جلسه بررسی پروژه های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده کلیه طرح های عمرانی و زیر بنایی بخش ورزش استان که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید  تا پایان دولت دهم  خاتمه یابد.

وی افزود: در این زمینه دستگاه های خدمات رسان باید بر طبق برنامه زمان بندی نسبت به تکمیل امکانات و خدمات زیر بنایی اقدام نموده تا طرح های نیمه تمام در مهلت باقی مانده تکمیل و به بهره برداری برسد.

قادری با اشاره بر لزوم تسریع در روند اتمام طرح های مصوب سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به استان، اظهار داشت: در سفر معظم له  طرح های قابل ملاحظه ای از جمله در بخش ورزش و جوانان در سطح استان به تصویب رسید که امیدواریم با پیگیری های لازم و اتمام این پروژه ها تحول اساسی در عرصه افزایش سرانه ورزشی استان را شاهد باشیم.

وی تجهیز و تکمیل سالن های ورزشی شهری و روستایی، افزایش سرانه فضای ورزشی  در سطح استان، ساخت و فضاهای ورزشی در برخی از مناطق کمتر توسعه یافته استان را از اولویت های اجرای طرح ها و پروژه های ورزشی استان برشمرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز