خبرگزاری کار ایران

بخش دیداری - شنیداری در کتابخانه عمومی سقز دایر شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۵

ایجاد بخش های تخصصی در کتابخانه های عمومی امری اثرگذار و مهم است که می تواند نیازهای اقشار مختلف جامعه را تامین کند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی سقز از ایجاد بخش دیداری شنیداری در کتابخانه عمومی شماره یک این شهرستان خبر داد.

جلیل سیدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به این منظور یک اتاق به مساحت 30 مترمربع برای ایجاد بخش مذکور اختصاص یافته و امکانات مورد نیاز در آن مستقر شده است.

وی ادامه داد: در بخش دیداری شنیداری چندین لوح فشرده با موضوعات متنوع در اختیار مخاطبان و علاقمندان قرار دارد که می توانند از آن ها به منظور دسترسی یه اطلاعات مورد نیاز خود بهره مند شوند.

سیدی تصرح کرد: همچنین چند دستگاه رایانه، خط اینترنت پرسرعت و همچنین یک دستگاه پرینتر نیز در اختیار مراجعان قرار دارد.

وی ایجاد بخش دیجیتال در کتابخانه های عمومی را ضروری برشمرد و گفت: با توجه به تکنولوژی های روز و پیشرفت های صورت گرفته باید از تمامی امکانات به منظور جذب مردم به کتابخانه های عمومی و افزایش نرخ مطالعه استفاده کرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سقز با اشاره به لزوم توجه به نیازهای مخاطبان در کتابخانه های عمومی یادآور شد: نیازهای جامعه در زمان های مختلف بسته به شرایط تفاوت دارد و متولیان کتابخانه ها نیز با توجه به روند موجود برنامه ریزی کنند.

سیدی گفت: ایجاد بخش های تخصصی در کتابخانه های عمومی امری اثرگذار و مهم است که می تواند نیازهای اقشار مختلف جامعه را تامین کند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سقز تلاش می کند با ایجاد بخش های ویژه و تخصصی با موضوعات متنوع زمینه جذب کتابخوانان و سایر افراد را به محیط کتابخانه ها فراهم کند.

 

 

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز