خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس کل دیوان محاسبات در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۷۳۳

رئیس کل دیوان محاسبات، در پیامی عروج شهادت گونه آیت‌الله «رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام سیداحمدرضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

رییس جمهور مردمی، مجاهد، سخت کوش و خستگی ناپذیر اسلامی ایران، در شب میلاد امام هشتم(ع) و در راه خدمت به مردم، به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت شهادت نوشید.

شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی، در تمامی عرصه های مسئولیت، از خادمی حضرت امام رضا (ع) و ریاست دستگاه قضا تا جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران، آنچنان غرق در خدمت بود که گویی شهید بهشتی و شهید رجایی دیگری را به نظاره نشسته ایم. چه سعادتی از این بالاتر که به محض انتشار اخبار سانحه بالگرد رییس جمهور، مردم اقصی نقاط کشور به صورت کاملا خودجوش، مجالس دعا و تضرع و نیایش تشکیل دادند و برای خدمتگزارشان، از خداوند متعال طلب سلامتی کردند.

اگرچه فقدان این مجاهد مخلص فی سبیل الله و خادم الرضا(ع) شدیدا سخت و جانکاه است اما باید تسلیم تقدیر الهی شد و راه آن سید محرومان را ادامه داد؛ چنانکه لنگرگاه کشتی انقلاب؛ حضرت امام خامنه ای فرمودند: "ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید."

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت حضرت آیت الله رییسی به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شهید پرور و خانواده گرانقدر رییس جمهور مردمی، از خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و حشر با ائمه اطهار علیهم السلام را مسالت دارم.

سید احمدرضا دستغیب

رییس کل دیوان محاسبات کشور

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز