خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت حزب ندای ایرانیان در پی شهادت رییس جمهور و همراهان در سانحه سقوط بالگرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۶۱۱

حزب ندای ایرانیان با صدور پیامی درگذشت شهادت گونه رییس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان وی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حزب ندای ایرانیان در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد با صدور پیامی ضمن بیان تسلیت به رهبری، مردم و خانواده‌های درگذشتگان، بر لزوم حفظ انسجام ملی تاکید کرد.

حزب ندای ایرانیان در پیامی نوشت:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

فاجعه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، وزیر امورخارجه، امام‌جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، کادر پرواز و تیم همراه رئیس‌جمهور برای ما نیز تلخ و غیرقابل باور بود.

حزب ندای ایرانیان این فقدان را به خانواده‌های داغدارِ درگذشتگان، مردم عزادار و رهبر انقلاب تسلیت می‌گوید و برای درگذشتگان این سانحه دل‌خراش از خدای متعال طلب آمرزش و رحمت می‌نماید.

آرزو می‌کنیم خدای بزرگ در این شرایط پرتلاطم و سخت، مردم شریف ایران را در پناه خود از گزند و آسیب‌ حفظ کند.

تأکید می‌کنیم امروز ضروری و لازم است جریانات سیاسی کشور به رغم همه مسائل و مشکلات و اختلاف‌نظرها به آینده ایران و ضرورت حفظ همبستگی ملی و تأمین آرمان و خواسته‌های مردم بیندیشند و در این راه بکوشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز