خبرگزاری کار ایران

طحان نظیف خبر داد:

آغاز شمارش آرا در برخی شعب اخذ رای

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۱۹۴

سخنگوی شورای نگهبان از پایان فرآیند اخذ رای در برخی شعب اخذ رای خبر داد و گفت: با تصمیمی که اتخاذ شد، اختیار تمدید انتخابات تا ساعت ۲۲ بر عهده استانداران قرار گرفت و در برخی از شعب اتمام فرآیند رای گیری را داشتیم و شمارش آرا در برخی از شعب آغاز شده‌است.

به گزارش ایلنا، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان شامگاه جمعه ۲۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: با تصمیمی که اتخاذ شد، اختیار تمدید انتخابات تا ساعت ۲۲ بر عهده استانداران قرار گرفت و در برخی از شعب اتمام فرآیند رای گیری را داشتیم و شمارش آرا در برخی از شعب آغاز شده‌است.

وی افزود: طبیعتاً عوامل اجرایی و نظارتی موظفند آرای تک تک افرادی که در شعب اخذ رای حضور دارند را اخذ کنند و چنانچه مراجعی نداشتند فرآیند رای گیری به اتمام می‌رسد و شمارش آرا آغاز می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: به لطف خدا تخلف جدی‌ای نداشتیم و مردم و داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه‌هایی که اعلام شده اسناد و مدارک مورد نظر خود را طی یک هفته آتی ارسال کنند. ان‌شاءالله بعد از این یک هفته شورای نگهبان نسبت به شکایت‌های اعلامی بررسی‌های خود را انجام می‌دهد و بر اساس زمان‌بندی فرصت داریم تا اوایل خرداد ماه نتایج صحت انتخابات را اعلام کنیم تا مجلس دوازدهم به صورت رسمی بازگشایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز