خبرگزاری کار ایران

خلجی:

امیدواریم بتوانیم با همفکری و همدلی مجلس دوازدهم گره‌هایی که وجود دارد را باز کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۱۲۰

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: امیدواریم روشن شدن نتیجه انتخابات دور دوم منجر به تشکیل مجلس قوی برای رفع مشکلات کشور و توجه به اولویت اصلی کشور و به ویژه مسائل اقتصادی و بحث تولید که شعار رهبر انقلاب بود، شود. امیدواریم بتوانیم با همفکری و همدلی گره‌هایی که وجود دارد را باز کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور در ستاد انتخابات کشور گفت: ابتدا از همکاران رسانه که مسئولیت پوشش انتخابات را بر عهده داشتند تشکر کنم.  رسانه ملی به صورت ویژه از چند روز گذشته درگیر انتخابات شد و امروز هم به صورت ویژه درگیر انتخابات است. سایر حوزه‌هایی که برای برگزاری انتخابات فعال شدند، در محیط امن و سلامت همه ظرفیت‌های خود را پای کار آورند تا در نهایت نمایندگان باقی‌مانده از ترکیب مجلس دوازدهم تکمیل و زمینه برای خدمت هرچه بیشتر برای مردم فراهم شود. 

وی افزود: کشور نیاز به خدمت دارد و اولویتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و امیدواریم روشن شدن نتیجه انتخابات دور دوم منجر به تشکیل مجلس قوی برای رفع مشکلات کشور و توجه به اولویت اصلی کشور و به ویژه مسائل اقتصادی و بحث تولید که شعار رهبر انقلاب بود، شود. امیدواریم بتوانیم با همفکری و همدلی گره‌هایی که وجود دارد را باز کنیم.

خلجی تصریح کرد: ما امروز تجربه جدیدی را پشت سر گذاشتیم که انتخابات الکترونیکی بود. دولت این کار را با دقت و حساسیت انجام داد که زمینه‌ای برای انتخابات آتی است. با برگزاری انتخابات الکترونیک سرعت افزایش پیدا می‌کند و سهولت ایجاد می‌کند و لازم است از دوستانی که در این زمینه برای ایجاد این بستر تلاش کردند تشکر کنیم. دولت سیزدهم پایه‌گذار انتخابات الکترونیک شد و این از جمله اقدامات مهم دولت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز