خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله جنتی رای خود را ثبت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۷۵

دبیر شورای نگهبان در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

وی پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت، با تجلیل از مردم بزرگ ایران اسلامی اظهار داشت: عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی مدیون مردم عزیز ایران اسلامی است.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: مردم ایران از بهترین ملت‌ها هستند که همواره در عرصه‌های گوناگون برای دفاع از اسلام و ایران حضور داشتند و همواره به نظام جمهوری اسلامی آبرو بخشیدند.

آیت‌الله جنتی همچنین یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی داشت و دعا کرد: امیدوارم عاقبت همه ما ختم به خیر شود و تمامی دست‌اندرکاران انتخابات از گذشته تا به امروز را اجر عطا فرماید.

وی همچنین به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت به دو نفر از بانوان که از عوامل اجرایی و نظارتی آن شعبه اخذ رای بودند، هدیه‌ای تقدیم کرد.

گفتنی است؛ مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان، ۲۲ حوزه انتخابیه و ۴۷ شهرستان برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز