خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک نخست‌وزیر ارمنستان به رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۵۱۳

نخست‌وزیر جمهوری ارمنستان در پیام‌های جداگانه‌ای، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام نیکول پاشینیان به رهبر انقلاب آمده است:

عالیجناب، تبریکات صمیمانه من به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پذیرا باشید. روابط گرم و دوستانه ارمنستان و ایران با ریشه‌های چند صد ساله و تاریخ و سنت‌های غنی، برای کشورهای ما اهمیتی ویژه دارد. از برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران، بیش از سه دهه می‌گذرد و در این دوره ما شاهد همکاری جدی دوجانبه بوده‌ایم. اطمینان دارم که روابط دوستانه ارمنستان و ایران که در فضای احترام و اعتماد متقابل شکل گرفته است، در آینده شاهد دستاوردهای بزرگتری در راستای منافع مردم ارمنستان و ایران خواهد بود. با اغتنام فرصت، برای شما تندرستی و طول عمر آرزو می‌کنم.

پاشینیان همچنین در پیامی، فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب را به آیت‌الله رئیسی تبریک گفته است.

در این پیام است: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهترین و صمیمانه‌ترین آرزوهای خود را به شما و مردم کشور دوست ایران ابراز می‌نمایم. روابط خدشه‌ناپذیر ارمنستان و ایران که بر تاریخی چند صد ساله و احترام متقابل استوار است، برای جمهوری ارمنستان، اهمیتی ویژه دارد.

اطمینان دارم که با تلاش مشترک، قادر خواهیم بود که همکاری بین دو کشور را به سطحی جدید رسانده و دستور کار مشترک خود در زمینه‌های مختلف را در راستای منافع و رفاه مردم دو کشور و امنیت کشورهایمان گسترش دهیم. با اذعان به اهمیت فراوان دیدگاه‌های دو کشور در خصوص استقرار و تحکیم صلح و ثبات در منطقه، دعوت از شما برای سفر رسمی به ارمنستان که سال گذشته در جریان سفرم به تهران اعلام شد را تجدید می‌نمایم. فرصت را مغتنم شمرده و برای شما موفقیت بیشتر و برای مردم کشور دوست ایران، صلح پایدار آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز