خبرگزاری کار ایران

ویس کرمی طی تذکری:

مجلس در جهت تصویب قانون مناسب برای فضای مجازی مساعدت لازم را به عمل آورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۳۹۶

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با اشاره به جنگ جهانی چهارم که جنگ اطلاعات و نرم است، گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی میدان این جنگ نرم هستند لذا مجلس باید در جهت تصویب قانون مناسب برای فضای مجازی مساعدت لازم را به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح یکپارچه‌سازی داده‌ها و اطلاعات علمی تذکری داد و گفت: کنت دمارانش رئیس سازمان جاسوسی فرانسه را به مدت ۲۰ سال به عهده داشت و در کتاب جنگ جهانی چهارم می‌گوید جنگ جهانی چهارم جنگ اطلاعات است و داده‌ها و اطلاعات حرف آخر را می‌زنند چرا که عقیده‌ها است و با سلاح جنگی صرف قابل حل نیست.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس آنچه در این کتاب آمده است جنگ جهانی چهارم، جنگی است میان جنگجویان صلیبی و مسلمانان اصولگرا که دقیقاً منظورش شیعیان است. جنگ جهانی سوم را جنگ سرد خوانده و جنگ جهانی چهارم را جنگ عقیده میان مسلمانان و استعمارگران می‌دانند.

وی ادامه داد: کنت دمارانش قبل از انقلاب و اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش بسیار رئیس جمهوری آمریکا را نسبت به امام خمینی (ره) و انقلاب حساس کرد و پرسابقه‌ترین رئیس سازمان‌های جاسوسی غرب محسوب می شود.

ویس کرمی در ادامه اظهار کرد: جنگ اکنون و آینده، جنگ نرم و اطلاعات است و اهمیت آن از جنگ سخت هم بیشتر است. میدان این جنگ نرم، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است و دلیل حساسیت دشمن بر روی قانونمندی‌های مجازی به همین نکته برمی‌گردد. گاهی حوادث خارجی فقط شروع یا بهانه‌ای برای آغاز عملیات روانی در فضای مجازی است لذا امید است مجلس در جهت تصویب قانون مناسب برای فضای مجازی مساعدت لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز