خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۲۲۱

فروردین

امروز یه روز عالیه که لبخند به لب داشته باشی و بذاری همه دنیا روح زیبای تو رو ببینن. اگه یکی از دوستات یا عزیزات ناراحته، اشکالی نداره که باهاش همدردی کنی، اما زیاد خودتو تو این قضیه غرق نکن. مراقب باش که انرژی منفی این موقعیت رو به خودت جذب نکنی. به جای اینکه مدام به شک و تردیدهایی که تو راه رسیدن به هدفت داری فکر کنی، سعی کن با یه دید مثبت به قضیه نگاه کنی. مطلب زیاد بخون و سعی کن اطلاعاتتو زیاد کنی. خودتو برای یه طوفان آماده کن!! در مورد اتفاقی که بهت مربوط نیست کنجکاوی نکن، هر چی کمتر بدونی، کمتر اذیت می‌پشی. یه حرفی تو دلت داری که گفتنش برات سخته، اما یه راهی پیدا می‌کنی که به زبونش بیاریش. به جای اینکه به حرفای همه گوش کنی، خودت یه کم فکر کن و ببین چی درسته و چی غلط. هر چی که یه نفر بهت گفت رو کورکورانه قبول نکن.

اردیبهشت

امروز یه روز پر از چالش برای شماست! فکر کردی همه چی طبق برنامه پیش میره؟ نه بابا! همه جا یه عالمه سد و مانع سر راهت سبز میشه و هر کاری که بکنی انگار یه چیزی جلوت رو میگیره. اما غصه نخور، یه راه حلی هم داره. اولین قدم اینه که یه کم انعطاف به خرج بدی و از یه زاویه دیگه به قضایا نگاه کنی. یه کم از لجبازی و یکدندگی دست بردار و بزار دنیا یه کم چرخش خودش رو بکنه. دومین قدم هم اینه که از بقیه کمک بگیری. خجالت رو بذار کنار و از دوست و آشنا و فامیل کمک بخواه. مطمئن باش که کمکت میکنن. یادت باشه که با حرف زدن و درد و دل کردن با بقیه خیلی از مشکلاتت حل میشه. راستی یه چیز دیگه هم یادت نره، امروز یه اتفاق غیرمنتظره میفته که کل دیدگاهت رو به زندگی عوض میکنه. شاید یهو عاشق بشی، شاید یهو یه پول زیادی دستت بیاد… خلاصه که یه چیزی میشه که حالت رو خوب میکنه. در ضمن یه آدم جدید هم توی زندگیت میاد که کلی تحولات مثبت با خودش میاره. خلاصه که امروز یه روز پر از اتفاقات عجیب و غریبه، پس حسابی آماده باش و از این روز پرماجرا لذت ببر!

خرداد

امروز یه روز نسبتا آروم و بدون دردسر در انتظارت هست و همه چی طبق برنامه پیش میره. اطرافیات هم حسابی هواتو دارن و هر چی که بخوای برات فراهم میکنن. یه حس خوب تو دلت داری که انگار همه چی قراره درست بشه. این حس رو توی خودت نگه ندار و با بقیه هم در موردش حرف بزن. شاید ببینی که اونا هم دقیقا همین حس رو دارن و اینجوری دلتون یه عالمه به هم نزدیک تر میشه. البته یه عالمه کار هم رو سرت ریخته و حسابی خسته‌ت کردن. اما یه کم دیگه صبر کن، چون یه فرصت عالی برای پیشرفت نصیبت میشه. فقط حواست باشه که زیادی زیاده روی نکنی و یه عالمه مسئولیت جدید رو دوشت نذاری. الان وقتشه که رو کارای الانت تمرکز کنی و تمومشون کنی. یه اتفاقی تو یه جمع میفته که اعصابت رو خورد می کنه. اما سعی کن خونسردیت رو حفظ کنی و حرفی نزنی که بعدا پشیمون بشی. آروم باش، همه چی درست میشه. منتظر یه تماس تلفنی مهم هم هستی. ممکنه خبرهای خیلی خوبی برات داشته باشه، پس گوشیت رو دم دستت بذار که از دستش ندی!

تیر

امروز یه روزِ یه جوریه که دلت می خواد فقط بری زیر یه پتو و تا فردا بخوابی! اصلا حال و حوصله هیچی رو نداری و فقط می خوای یه گوشه دراز بکشی و به هیچی فکر نکنی. اصلا بابت این حس به خودت سخت نگیر، همه ما گاهی اوقات اینجوری می شیم. مغزت یه کم خسته شده و به یه ذره استراحت نیاز داره. پس بیخیال همه چی شو و یه روز کامل رو به خودت اختصاص بده. یه نفر هم هست که حسابی اعصابت رو خورد می کنه. این آدم فقط به فکر خودش هست و اصلا به تو و خواسته هات اهمیت نمیده. می تونی باهاش حرف بزنی و متوجهش کنی که اشتباه می کنه. فقط حواست باشه که زیادی تند و تیز حرف نزنی و یه جوری حرف بزنی که منطقی باشه. یه چیز دیگه هم هست، اینقدر غرق توی کار و زندگی روزمره نشو که یادت بره چیزهای جدید یاد بگیری. یادگیری چیزهای جدید ذهنت رو قوی تر میکنه.

مرداد

امروز برخلاف بقیه که حال و روز خوشی ندارن، تو پر از انرژی مثبت هستی و می تونی از پس هر کاری که بخوای بربیای. شاید یه ذره حالت دگرگون باشه و یه جورهای دیگه ای فکر کنی، اما اصلا نگران نباش، چون این یه چیز کاملا طبیعیه. به طور کلی همه چی روبه راهه و اوضاع طبق برنامه پیش میره. شاید سرعت پیشرفت کارهات یه کم کم باشه، اما مطمئن باش که آخرش به چیزی که می خوای میرسی. فقط کافیه که صبور باشی و به تلاش کردن ادامه بدی. راستی زحمت های این چند وقت اخیرت بالاخره دارن جواب میدن و یه عالمه خبرهای خوب در انتظارته. راستی زیادی ولخرجی نکن. فقط به اندازه نیازت پول خرج کن، نه بیشتر. تو زندگی خانوادگیت هم یه کم تنش وجود داره، اما سعی کن که به خاطر بقیه کوتاه نیای و منافع خودت رو هم در نظر بگیری. یه راز مهم هم داری که نباید به هر کسی بگی. در مورد مشکل مالی که داری، اگه یه کم با آدم های باتجربه مشورت کنی، می تونن کمکت کنن که راه درست رو پیدا کنی و بهترین تصمیم رو بگیری.

شهریور

امروز صبح که از خواب بیدار میشی یه حس خیلی خوب تو دلت داری. انگار که همه دنیا دارن بهت لبخند میزنن و یه عالمه اتفاق خوب منتظرته. شاید یه کم مشکل و چالش سر راهت قرار بگیره، اما تو قوی تر از این حرفایی که بتونی از پسشون برنیای. فقط کافیه که به خودت و توانایی هات ایمان داشته باشی. به جای اینکه به چیزای منفی فکر کنی، سعی کن رو زیبایی های امروز تمرکز کنی و از این روز قشنگ لذت ببری. تو یه آدم خوش شانسی هستی، اینو همه میدونن. اما راز خوش شانسی تو فقط شانست نیست، بلکه طرز فکرت و ایمانت به قانون جذبه. تو همیشه به چیزای خوب فکر میکنی و برای رسیدن به آرزوهات تلاش میکنی، برای همین هم به خیلی از چیزایی که میخوای میرسی. امروز یه عالمه اتفاق خوب در انتظارته. شاید یه سفر کوتاه بری، شاید با دوستات دور هم جمع بشید و چای بنوشید و حرف بزنید، شاید یه خاطره قشنگ برای خودت رقم بزنی. راستی از آدم های حسود و خبرچین دوری کن. اینجور آدم ها فقط میخوان که حالت رو بد کنن و انرژی منفی رو بهت منتقل کنن.

مهر

امروز شاید یه مشکلی سر راهت قرار بگیره و یه مانعی جلوت سبز بشه. شاید اولین فکرت این باشه که با تمام قدرت به این مانع حمله کنی و نابودش کنی، اما یه کم صبر کن و با عقل و منطق فکر کن. شاید اصلا این مانع اونقدر هم مهم نباشه که بخوای اینقدر حرص و جوش بخوری. یه عالمه آدم تنبل دور و برت هستن که فقط بلدن غر بزنن و کار نکنن. اما تو قوی تر از این حرفایی که به حرف اینجور آدم ها گوش کنی. تو میتونی هر کاری که بخوای انجام بدی، فقط کافیه که یه کم تلاش کنی و دست به کار بشی. راستی یه تصمیم مهم هم داری که باید بگیریش. اما یه کم خسته شدی و حوصله فکر کردن نداری. اشکالی نداره، از دوست و فامیل کمک بگیر و یه مشورت درست و حسابی بکن. یه چیز دیگه هم یادت نره: یه رابطه ای که تموم شده دیگه تموم شده. هیچ فایده ای نداره که هی بهش فکر کنی و غصه بخوری. بهتره که از این رابطه بگذری و به دنبال چیزای جدید تو زندگیت باشی.

آبان

امروز انگار پرده ای که جلوی چشمت بود برداشته شده و بالاخره می تونی آینده رو واضح و روشن ببینی. حالا که اینقدر همه چی واضحه، می تونی یه عالمه برنامه ریزی کنی و برای آینده ات تصمیم بگیری. اما یه کم هم سخته، چون گزینه های زیادی روبروت هستن و انتخاب کردن از بینشون خیلی سخته. مهم اینه که بتونی خودت رو با شرایط جدید وفق بدی و از هر موقعیتی که پیش میاد به بهترین نحو استفاده کنی. انعطاف پذیری تو خیلی به کارت میاد و باعث میشه که توی هر شرایطی موفق بشی. فقط یه چیز مهم رو یادت نره: غرورت رو بذار کنار و سعی نکن که بقیه رو مجبور کنی حرفت رو قبول کنن. به نظر بقیه هم احترام بذار و باهاشون مشورت کن. میخوای یه مهارت جدید یاد بگیری. اگه این کار رو تو ذهنت داری، بهتره که همین الان دست به کار بشی و یه قدم برای رسیدن به آرزوت برداری. راستی یه ذره هم صبر داشته باش. شاید چیزی که خیلی دوستش داری یهوویی بهت نرسه، اما ناامید نشو و به تلاش ادامه بده. هیچ راهی میانبری وجود نداره، فقط با صبر و حوصله می تونی به آرزوهات برسی.

آذر

یادت باشه که تو یه آدم منحصر به فرد و ارزشمندی هستی. این جمله رو مدام با خودت تکرار کن و بذار که توی همه کارهات تاثیر بذاره. تو لیاقت بهترین ها رو تو زندگی داری، پس هیچ وقت خودت رو دست کم نگیر. شاید امروز یه کم اعصابت خورد بشه، چون بقیه حال و روز خوبی ندارن و یه جورایی عصبی و بداخلاق شدن. اما تو اصلا بهشون توجه نکن و نذار که منفی بافی و بدخلقی اونا روت تاثیر بذاره. به جای این کار، به احساسات خوب خودت فکر کن و بذار که حالت خوب بشه. حالا که داری به خودت فکر میکنی، به این هم فکر کن که چی تو رو خوشحال میکنه. دنبال پول و ثروت نباش، بلکه دنبال یه آرامش و رضایت قلبی باش. بهترین چیز تو زندگی، بودن با عزیزانه. پس وقتتو باهاشون بگذرون و از بودن باهاشون لذت ببر. به سلامتی خودت خیلی اهمیت بده. ورزش رو تو برنامه روزانه ات بذار و سعی کن که غذای سالم بخوری. راستی یه پولی رو برای یه کار خاص کنار گذاشتی، اما الان لازم نیست که حتما برای همون کار خرجش کنی. شاید یه چیز دیگه باشه که بهش نیاز داری.

دی

امروز یه روز عالی برای معاشرت با دوست و همکاره. همه چی روبه راهه و حسابی با هم حرف میزنید و خوش میگذرونید. اما یه کم حواست رو هم جمع کن که زیادی سرگرم حرف زدن نشی و کارهاتو یادت نره. اگه یه جایی گیر کردی و نمی دونی چیکار کنی، از دوست و همکارت کمک بگیر. اونا آدمای باهوش و باتجربه ای هستن و می تونن کمکت کنن که مشکلت رو حل کنی. شاید فکر کنی که با ریسک کردن و گفتن هر چی که تو دلت هست میتونی دوست و رفیقت رو بیشتر به خودت نزدیک کنی، اما همیشه اینجوری نیست. گاهی اوقات بهتره که یه کم جلوی زبونت رو بگیری و قبل از حرف زدن فکر کنی. اینجوری میتونی یه رابطه رو تو دراز مدت حفظ کنی. یه چیز دیگه هم هست: گاهی اوقات یهوویی تصمیم میگیری و بعدش پشیمون میشی. پس قبل از اینکه کاری انجام بدی یه کم فکر کن و ببین که واقعا کار درسته یا نه. امروز سعی کن که تو خرج کردن پول خیلی محتاط باشی و بی گدار به آب نزنی. شاید امروز یه دوست قدیمی رو ببینی و باهاش حرف بزنی. این دوست یه پیشنهاد عالی بهت میده که میتونه مسیر زندگیت رو به کلی تغییر بده.

بهمن

از انرژی مثبت امروزت استفاده کن و هر چی که میخوای رو به دستش بیار. میتونی هر مشکلی رو حل کنی و هر کسی رو که میخوای تحت تاثیر قرار بدی. زیادی به چیزای منفی فکر نکن و همه چی رو برای خودت سخت نکن. هر چی که بیشتر غصه بخوری و حرص و جوش بخوری، اوضاع بدتر میشه. به جای این کار، سعی کن که از این روز لذت ببری و از اتفاقات خوبش استفاده کنی. یادتم باشه که همیشه آهسته و پیوسته حرکت کردن بهتر از تند رفتن و شتابزدگیه. اگه صبور باشی و حوصله به خرج بدی، میتونی به همه آرزوهات برسی. فقط کافیه که قدم به قدم پیش بری و حواست به جزئیات باشه. راستی یه خبر خوب هم برای مجردا دارم: اگه سرت رو بلند کنی و یه کم دور و اطرافت رو نگاه کنی، میتونی عشق رو توی زندگیت پیدا کنی. یه ذره هم صبر داشته باش، چون یه طوفان کوچولو تو زندگیت در حال وقوعه. اما نگران نباش، چون بعد از این طوفان همه چی آروم میشه و حالت خیلی بهتر میشه. یه جابجایی هم تو زندگیت در حال وقوعه که هم سختی هایی داره و هم خوشی هایی. اما مطمئن باش که این جابجایی به نفعت هست و یه عالمه اتفاقات خوب برایت رقم میخوره.

اسفند

امروز شاید یه کم با بقیه فرق داشته باشی و یه جورایی تو حال خودت باشی. شاید بقیه از این حالتت خوششون نیاد، اما اصلا بهشون توجه نکن و کاری که خودت دوست داری رو انجام بده. اگه یه جایی احساس کردی که نیاز به تنهایی داری، برو یه جای خلوت و یه کم با خودت خلوت کن. اینجوری حالت خیلی بهتر میشه. یا حتی میتونی به جای این کار، برای روزهای آینده ات برنامه ریزی کنی و به این فکر کنی که چی میخوای تو آینده انجام بدی. اگه امروز کسی رفتار بدی باهات کرد، به سادگی ازش نگذر. بهش بگو که کارش اشتباهه و ازش بخواه که دیگه این کارو تکرار نکنه. اگه این کارو نکنی، اون فکر میکنه که میتونه هر جوری که دلش میخواد باهات رفتار کنه. امروز یه کار سخت و پر دردسر بهت پیشنهاد میشه که باید انجامش بدی، چون به پولش نیاز داری. اما غصه نخور، چون این کار یه فرصت خوبه که میتونی ازش استفاده کنی و پیشرفت کنی. امروز یه نفر یه خبری بهت میده. این خبر یه نور امیدی تو زندگیت روشن میکنه و باعث میشه که یه عالمه انگیزه پیدا کنی.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز