خبرگزاری کار ایران

در یکسال گذشته محقق شد؛

مشارکت 70 میلیارد تومانی خیرین در طرح اکرام ایتام و محسنین

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۴۲۲

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به مشارکت 70 میلیارد تومانی خیرین در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: بر اساس آمارهای موجود 37 هزار و 118 حامی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

به گزارش ایلنا از زنجان،  روح الله صالحی، امروز با اعلام این خبر، با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و 884 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اظهار کرد: تعداد حامیان همکار با کمیته امداد در قالب طرح محسنین و طرح اکرام ایتام 37 هزار و 118 نفر است.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به اینکه سرانه دریافتی ایتام در فروردین ماه 2 میلیون و 70 هزار تومان بود، اضافه کرد: همچنین سرانه دریافتی فرزندان محسنین نیز یک میلیون و 28 هزار تومان بود.

وی، افزود: در مجموع میزان مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین طی سال گذشته 70 میلیارد تومان برآورد شده است که نسبت به سال قبل از آن 45 درصد رشد داشته است.

صالحی،  با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز