خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

کمک حامیان به ایتام زنجانی ماهیانه قریب به 2 میلیون تومان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۲۵۹

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: کمک حامیان به ایتام زنجانی ماهیانه قریب به 2 میلیون تومان است.

به گزارش ایلنا،  روح اله صالحی، امروز با اعلام این خبر، با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و 847 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند؛ اظهار کرد: تعداد حامیان همکار در این طرح 32 هزار و 913 نفر است.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به اینکه حامیان مشارکت بسیار خوبی در این طرح دارند، گفت: در حال حاضر دریافتی ایتام زنجانی به صورت میانگین ماهیانه یک میلیون و 940 هزار تومان و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ماهیانه 911 هزار تومان از محل کمک های حامیان است.

وی، با بیان اینکه از آغاز ماه رمضان طرح اکرام ایتام در حال اجراست، افزود: خیرین در این طرح ملی و خداپسندانه به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می‌شوند.

صالحی، از هموطنان و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد و افزود: خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به سایت اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز