خبرگزاری کار ایران

سامانه بارشی از فردا وارد خوزستان می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۴۹۷

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش دما تا فردا گفت: از اواخر یکشنبه سامانه نسبتاً ضعیف بارشی از سمت شمالِ غرب و غرب وارد استان خواهد شد که تا روز پنجشنبه در بعضی ساعات در استان سبب رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای متوسط تا به نسبت شدید و تندبادهای موقتی می‌شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد سبزه زاری امروز _شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز تا اواسط فردا جو نسبتاً پایداری در سطح استان حاکم است، سپس از اواخر یکشنبه سامانه نسبتاً ضعیف بارشی از سمت شمالِ غرب و غرب وارد استان خواهد شد و تا روز پنجشنبه در بعضی ساعات در استان سبب رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای متوسط تا نسبتاً شدید و تندبادهای موقتی خواهد شد.

وی افزود: بیشترین میزان بارش‌ها طی روز دوشنبه در بخش‌های شرقی، شمالِ شرقی و شمالی استان پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق بارش‌ها طی این چند روز به صورت نقطه‌ای و پراکنده خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: بیشترین سرعت وزش باد نیز طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه در نیمه جنوبی، غربی و تا حدودی مرکزی خواهد بود؛ لذا احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی وجود دارد. شمال خلیج فارس نیز طی امروز تا سه شنبه مواج و طی روز دوشنبه گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده خواهد بود.

سبزه‌زاری با اشاره به اینکه روند دما تا فردا افزایشی است سپس با ورود سامانه بارشی اندکی کاهش پیدا می‌کند، گفت: طی شبانه‌روز گذشته شوش با ۳۷.۶ و ایذه با ۱۲.۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و اهواز به بیشینه دمای ۳۷.۵ و کمینه دمای ۱۹.۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز