خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر در پی شهادت خادم مجاهد، شهید آیت الله رئیسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۴۹۷

مدیرعامل بانک شهر در پیامی شهادت رئیس جمهور خادم، جهادی و مردمی شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان را به پیشگاه حضرت ولیعصر( عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ایران تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام تسلیت دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون
ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ رئیس جمهور خادم، جهادی و مردمی، شهید آیت الله ابراهیم رئیسی، غرق ماتم شدند.
بی شک مردم شریف و قدرشناس ایران خادم مجاهد خود را که بیش از چهار دهه از عمر با عزت خویش را وقف خدمت به انقلاب و مردم و اعتلا و پیشرفت کشور کرد و همراه و همدل همیشگی مردم و محرومان بود و جان خویش را فدای ملت ایران کرد، از یاد نخواهند برد و در یادها و خاطرات آنان جاودانه و ماندگار خواهد ماند.
اینجانب ضایعه غم انگیز شهادت خادم الرضا رئیس جمهور خدمتگزار، جهادی و مردمی شهید آیت الله ابراهیم رئیسی، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان ایشان را به پیشگاه ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف و وفادار ایران تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
خانواده بزرگ بانک شهر در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل و همراه و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت می دارد.
روح مطهر شهیدان انشاالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام‌الله‌علیها است. روحشان قرین رحمت الهی و یادشان گرامی باد.
 
سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز