خبرگزاری کار ایران

مدیر شیلات و کشاورزی منطقه آزاد قشم، در گفتگو با ایلنا خبر داد:

جذب 36 شرکت داخلی و خارجی در حوزه شیلات

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۷۹۲

مدیر شیلات و کشاورزی منطقه آزاد قشم، با اشاره به اینکه شیلات و کشاورزی دارای بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری در این جزیره هستند، گفت: تاکنون توانسته‌ایم 36 شرکت فعال در این حوزه را جذب کنیم.

مریم نوری بالانجی، مدیر شیلات و کشاورزی منطقه آزاد قشم، با بیان اینکه منطقه آزاد قشم، دارای پتانسیل‌ها، بسترها و ظرفیت‌های مناسبی در جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی است اظهار داشت: اقتصاد دریا محور در حوزه شیلات و کشاورزی با توجه به گام دوم بیانیه رهبری اولویت ماست و طبق اهداف و برنامه‌های آتی که برای خود تعیین کرده‌ایم، بر روی منابعی که در جزیره قشم است، فعالیت داشته و در واقع هدف ما گسترش علوم نوین، نوآور، فناور و خلاق در این جزیره است.

سرمایه‌گذاری 36 شرکت داخلی و خارجی

مدیر شیلات و کشاورزی منطقه آزاد قشم، گفت: شغل مردم جزیره قشم در سالیان متمادی با شیلات عجین بوده و در طرح جذب سرمایه‌ که از سال 94 آغاز و در سال 1402 به اوج خود رسیده است، تاکنون تعداد 36 شرکت داخلی و خارجی را جهت سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات جذب کرده و این نشان‌دهنده بستر مناسب این حوزه در منطقه آزاد قشم است.

نوری افزود: در حوزه کشاورزی نیز با توجه به آب و هوای منطقه در مورد موضوعاتی نظیر علوم نوین، احداث گلخانه‌های مدرن، امنیت غذایی، تولید محصولات کشاورزی از قبیل صیفی‌جات و سبزی‌جات می‌توانیم در منطقه آزاد قشم به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

حجم ویدیو: ۶.۸۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۴۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز