خبرگزاری کار ایران

افتتاح خط تولید جدید ناسیونال‌ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۵۴۲

روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403خط تولید جاروبرقی‌های سوزوکی در کارخانه ناسیونال‌ایران رسما افتتاح شد‌.

به گزارش ایلنا، در این مراسم عباس هاشمی دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی، شاهین علی‌محمدی مدیرعامل شرکت ناسیونال‌ایران، سرکار خانم اکبری مدیرکل سوزوکی کورپوریشن در منطقه خاورمیانه و جمعی از مسئولان استان اصفهان حضور داشتند.

 

همکاری سوزوکی و ناسیونال‌ایران مزیت‌های زیادی برای صنایع ما دارد

عباس هاشمی دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی در حاشیه افتتاح خط تولید جاروبرقی‌های سوزوکی، گفت: همکاری برند جهانی سوزوکی با شرکت ناسیونال ایران باعث تعاملات جهانی می‌شود و مزیت‌های زیادی برای صنایع ما دارد.

 

استاندارد ژاپنی در محصولات برند سوزوکی/ناسیونال‌ایران پیشگام در مسئولیت اجتماعی

شاهین علی‌محمدی مدیرعامل شرکت ناسیونال‌ایران در حاشیه افتتاح خط تولید جاروبرقی‌های سوزوکی، گفت: هر محصولی که با نام سوزوکی تولید می‌کنیم، از مراحل سختی می‌گذرد تا به استاندارد ژاپن برسد و توانستیم رضایت طرف خارجی را جلب کنیم و امیدوارم بتوانیم رضایت مردم را هم از کیفیت محصولات سوزوکی به دست آوریم. سرخ‌کن بدون روغن، همزن و دو محصول دیگر تا پایان سال با نام برند سوزوکی تولید خواهد شد و مجموع سبد محصولات سوزوکی(در لوازم خانگی کوچک) به هشت محصول خواهد رسید.

هنرستانی تاسیس کردیم که سالیانه ۶۰۰دانش‌آموز از آن فارغ‌التحصیل می‌شوند و تعدادی از پرسنل ناسیونال‌ایران از همین دانش آموزان هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز