خبرگزاری کار ایران

سخنگوی گردان‌های قسام:

به احتمال زیاد بیشتر اسرای رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۷۱۳

سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس تاکید کرد که نبرد طوفان الاقصی، نبردی مهم در تاریخ ملت و امت و فریادی بود که برای آزادی همه ملت‌ها به صدا درآمد.

به گزارش ایلنا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس تاکید کرد که نبرد طوفان الاقصی، نبردی مهم در تاریخ ملت و امت و فریادی بود که برای آزادی همه ملت‌ها به صدا درآمد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ابوعبیده در سخنانی تصویری برای اولین بار از ۲۳ نوامبر گذشته اظهار داشت که هیچ گزینه‌ای جز به کارگیری تمام توان خود جهت پاسخ به کشتارها و جنایات دشمن علیه ملت خود در پیش نداریم.

وی افزود که ضربات سختی به دشمن وارد کردیم و همچنان به وارد کردن ضرباتی شدیدتر از ضربه هفتم اکتبر به آن ادامه می‌دهیم.

ابوعبیده تاکید کرد که هزار خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی را طی ۱۰۰ روز جنگ هدف قرار داده و منهدم کردیم.

سخنگوی قسام ادامه داد: «هر آنچه را از نیروها و ادوات جنگی دشمن هدف قرار دادیم، با سلاح‌های ساخت گردان‌های قسام بوده است».

وی تاکید کرد: «حماسه‌ای که مجاهدان ما آفریدند، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین نبردها در تاریخ امت ثبت خواهد شد».

ابوعبیده اظهار داشت: «نبرد طوفان الاقصی نبرد میهن فلسطین است که ملت و مقاومت در خندقی واحد کنار هم می‌جنگند».

وی تاکید کرد: «مجاهدان ما در مورد ضعف ایمان نیروهای دشمن و فرار آن‌ها از میدان به رغم تمامی تجهیزات و سلاح‌هایی که در اختیار دارند، شهادت دادند».

در ادامه این سخنرانی بیان شد: «بسیاری از اسرای دشمن طی هفته‌های اخیر سرنوشتی نامشخص پیدا کردند».

در سخنرانی ابوعبیده آمده است: «به احتمال زیاد بیشتر این اسرا کشته شده‌اند و مسئولیت آن کاملا متوجه دولت رژیم صهیونیستی است».

ابوعبیده تاکید کرد که دستاورهای ادعایی دشمن در مورد موشک‌ها و تونل‌های غزه، مایه تمسخر است و روزی کذب این ادعاها را ثابت خواهیم کرد.

سخنگوی قسام همچنین به یمن، لبنان و عراق به خاطر ضربات به دشمن درود فرستاد و گفت که فرزندان العاروری و عیاش و دیگر شهدا باید این فرصت تاریخی را برای ضربه زدن به اشغالگران غنیمت شمارند.

وی گفت: «این وظیفه ماست که به دو میلیارد مسلمان اعلام کنیم که دشمن صهیونیستی بیشتر مساجد نوار غزه را تخریب کرده است».

ابوعبیده تأکید کرد: «پیام‌هایی از مقاومت در رابطه با گسترش دامنه عملیات‌ها علیه دشمن صهیونیستی طی روزهای آینده در صورت ادامه حملات به غزه دریافت کردیم».

وی گفت: «درخواست ما از همه مسلمانان این است که از ماهیت این نبرد و دولت جنایتکار "اسرئیل" آگاه باشند و ضعیف‌ترین ایمان آن است که از یاری رساندن به مظلومان عاجز باشد و به یاری مساجد نشتابد، پس در همه مساجد قنوت بخوانید و برای یاری مقاومت و مظلومان دعا کنید».

ابوعبیده در پایان اظهار داشت: «به یاری خداوند، فجر پیروزی برای ملت ما نزدیک است و جهاد و خون ملت فلسطین هدر نخواهد رفت».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز