خبرگزاری کار ایران

تور باکو هتل دیاموند + قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۴۷۸

همانطور که می‌دانید باکو پایتخت کشور آذربایجان و بزرگترین شهرآن محسوب می‌شود. این بندر بزرگ در ساحل غربی دریای ‌خزر و در شبه جزیره آب‌شوران قرار گرفته است.

 

علاوه بر این باکو پرجمعیت‌ترین شهر قفقاز و یکی از زیباترین ‌شهرهای آن به حساب می‌آید. اگر تور باکو را انتخاب نموده و به این شهر سفر کنید امکانات زیادی برای سپری کردن اوقات فراغتتان خواهید یافت. مثلا پارک‌های ساحلی یا برنامه‌های متعدد هنری همچون موسیقی، تئاتر و اپرا ‌چند روزی شما را سرگرم خواهند نمود. بخش قدیمی شهر باکو نیز از بخش‌های جذاب تور باکو است. مثلا دیدن برج‌ها و حصارهای قلعه شهر قدیمی باکو که از سده‌های میانه به جا ‌مانده است می‌تواند برای علاقه‌مندان به تاریخ و آثار باستانی جذاب باشد. به طور خلاصه می‌توان گفت که شهر باکو یک شهر جذاب برای تمام سلیقه‌ها است.

 

در خصوص آب و هوا نیز باید گفت که باکو در هر فصل آب و هوای ویژه‌ای دارد. مثلا زمستان‌های باکو سرد و همراه با بارش برف و باران است. اما در فصل پاییز هوای باکو خنک و ملایم است. تابستان‌‌های باکو نیز دمای بالایی دارد و روزهای آن گرم و شرجی خواهد بود. فصل بهار در باکو هوا ملایم و معتدل است و باتوجه به برگزاری جشن‌های عید نوروز یکی از فصل‌های پرطرفدار برای سفر گردشگران بخصوص ایرانی‌ها است. به طور کلی بهترین زمان سفر به باکو از ماه‌ فروردین تا اواسط مهر است.

 

پس از آن که تصمیم خود برای سفر به باکو را قطعی کردیم و از گزینه‌های مشابه مثل تور استانبول ارزان یا تفلیس و... گذر نمودیم باید به فکر انتخاب یک هتل مناسب در شهر باکو باشیم. در ابتدا ممکن است که انتخاب یک هتل در شهری که تا به حال به آن سفر نکرده‌اید مشکل به نظر برسد. اما یافتن هتل مناسب با کمی مطالعه، کار دشواری نیست. به منظور سهولت این انتخاب قصد داریم که در این مقاله به بررسی هتل دیاموند باکو بپردازیم. البته پیش از آن باید یادآور شویم که خرید انواع تورهای داخلی خارجی از جمله تور استانبول ارزان از طریق سایت علی بابا امکان‌پذیر است. بنابراین توصیه می‌کنیم که برای خرید یک تور عالی با قیمت منصفانه به این سایت مراجعه نمایید.

تور باکو هتل دیاموند + قیمت

هتل دیاموند باکو

هتل دیاموند یک هتل ۴ ستاره با امکانات مناسب و فضایی مجلل است که در منطقه نریمانوف باکو قرار گرفته است. این هتل زیبا

امکاناتی از جمله اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز آبگرم و سلامتی، میز مخصوص سرو نوشیدنی‌های بین المللی، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ رایگان، باشگاه ورزشی، تورهای گردشگری، استخر سرپوشیده، رستوران، کافی شاپ، خدمات حمل و نقل، تراس، خشکشویی، صندوق امانات نبار چمدان، سونا، جکوزی، ماساژ، اسپا، اتاق چمدان و سالن کنفرانس را در خود جای داده است. همچنین کارکنان این هتل به زبان‌های مختلفی همچون ترکی، روسی، آذربایجانی و انگلیسی مسلط بوده و توانایی برقراری ارتباط خوبی دارند.

رستوران هتل دیاموند باکو

در رستوران هتل دیاموند غذاهای بین‌المللی و آذربایجانی با بهترین مواد غذایی طبخ می‌شود. این غذاهای لذیذ و خوشمزه در اکثر مواقع مورد توجه میهمانان قرار گرفته و رضایت خاطر آن‌ها را جلب می‌نماید. علاوه بر خوشمزه بودن غذاها رستوران این هتل یک امتیاز دیگر نیز دارد. فضای رستوران هتل دیاموند بسیار دلنشین زیبا است و سبب می‌شود که میهمانا از غذای خود لذت بیشتری ببرند.

تور باکو هتل دیاموند + قیمت

اتاق‌های هتل دیاموند باکو

۸۰ واحد اقامتی در هتل دیاموند وجود دارد که همگی دارای امکاناتی مناسب بوده و محلی مناسب برای اقامتی رضایت‌بخش محسوب می‌شوند. تمامی اتاق‌های این هتل امکاناتی که در ادامه خواهیم گفت را دارد:

تهویه مناسب

تلویزیون

حمام اختصاصی

سشوار

کمد لباس

تخت‌های استاندارد

پک لوازم آرایشی و بهداشتی

آینه

میز تحریر

چای‌ساز

یخچال

مینی بار

تلفن

انواع اتاق‌های هتل دیاموند باکو+ قیمت

-اتاق‌ 2 نفره استاندارد

-اتاق‌ 2 نفره ویژه

-اتاق 3 نفره ویژه

-سوئیت جونیور

-سوئیت خانوادگی

-اتاق دوقلو فوق العاده

هزینه اقامت در اتاق‌های هتل دیاموند مثل هتل‌های دیگر به نوع اتاق انتخابی، تعداد نفرات، فصل، آب و هوا و... بستگی دارد. اما در تابستان سال ۱۴۰۱ قیمت یک شب اقامت در هتل‌ دیاموند از حدود ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان شروع می‌شود. این قیمت در فصول سرما پایین‌تر خواهد بود و اگر با تور سفر کنید هزینه‌ها پایین‌تر نیز خواهد بود.

فاصله هتل دیاموند با مکان‌های دیدنی باکو

Ganjlik Mall ۴ کیلومتر

میدان آزادی ۶ کیلومتر

فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف ۱۷.۲ کیلومتر

میدان فواره‌ها ۵ کیلومتر

برج دختر ۵.۴ کیلومتر

موزه فرش آذربایجان ۶.۱ کیلومتر

باغ وحش باکو ۲.۵ کیلومتر

کلام آخر

سفر کردن به هر نقطه از جهان هیجان و نکات مثبت خاص خودش را دارد. تفاوتی ندارد که تور استانبول ارزان را برای سفر انتخاب کنید یا به یک مقصد گران در اروپا بروید، سفر همیشه شیرین خواهد بود. علی بابا نیز با آسان‌تر کردن روند تهیه بلیط، رزرو تور و هتل این تجارب را شیرین‌تر نیز خواهد نمود. چه به یکی از شهرهای ایران سفر کنید و چه یک کشور خارجی را به عنوان مقصد انتخاب نمایید، می‌توانید روی علی بابا حساب کنید! پس فراموش نکنید که برای رزرو خدمات گردشگری و سفر به علی بابا سر بزنید. بدین ترتیب با انتخاب‌های موجود و قیمت آن‌ها بیشتر آشنا شده و با دیدی وسیع‌تر تصمیم خواهید گرفت.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز