خبرگزاری کار ایران

مذاکره با ۳ فرودگاه خارجی برای صادرات قیر پلیمری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۶۷۰

با فرودگاههای داخل مذاکره شد دو فرودگاه اعلام آمادگی کردند با شرکتهای خارجی و بین المللی نیز مذاکره داشتیم که ۳ سفارش نیز برای ارسال قیر پلیمری دریافت کرده ایم.

به گزارش خبرنکار اقتصادی ایلنا، بابک افقهی، در مراسم رونمایی از قیر پلیمری که حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پتروشیمی و‌پالایش برگزار شد، اظهار داشت: با عنایت به تاکیدات رهبری مبنی بر جهش تولید و افزایش‌ تولید،، بزرگترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه اقدام به تولید محصولی جدید کرد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی در ادامه گفت: محصول تولید شده در تسهیل بار ترافیکی فرودگاه‌های تاثیر به‌سزایی دارد در عین حال که در غالب فرودگاه‌‌های کشور قابل استفاده است. 

اکبر دادخواه نیز اظهار داشت: محصول قیر با گرید ۷۶ منهای ۲۲ مختص استفاده فرودگاهی است.

وی افزود: این گرید پلیمری و از نوع  عملکردی است که برای اولین بار در کشور در تولید آن از پلیمر خاصی استفاده شده و این امکان وجود دارد که در فرودگاههای مادر از این محصول استفاده کنند و قطعا با توجه به بار ترافیکی بسیار بالای باند فرودگاهی در بحث استحکام آسفالت فرودگاهها بسیار به ما کمک می کند.

دادخواه با اشاره به کاربرد این محصول در باند فرودگاه‌‌ها بیان کرد: با توجه به بار ترافیکی مسیر فرودگاه‌ها و شرایط متنوع آب و هوایی کشور لزوم استفاده از قیرهای اصلاح شده یا پلیمری برای فرودگاه‌ها احساس می‌شود.

وی گفت: قیرهای پلیمری دارای ویسکوزیته ، استحکام و قابلیت ارتجاع بالایی هستند که عمر مفید جاده‌های ساخته شده با این محصولات به مراتب افزایش‌ پیدا می‌کند. قیر پلیمری عملکردی PG۷۶-۲۲  نیز با خاصیت ارتجاعی بالای ۹۰ درصد یکی از گریدهای خاص قیرهای اصلاح شده است که در عمده فرودگاه‌های کشور قابل استفاده خواهد بود. 

مدیر عامل نفت پاسارگاد گفت: این محصول بالای ۹۰ درصد انعطاف پذیری خواهد داشت و به این ترتیب نیاز کشور را به این قیر برطرف می کنیم.

وی تاکید کرد: از این پس هزینه سالانه و ایمنی فرودگاهها را با استفاده از این قیر بالا می بریم.

دادخواه بیان داشت: این محصول بعد از اینکه تمامی آزمایشات لازم را پاس کرد بلافاصله با فرودگاههای داخل مذاکره شد دو فرودگاه اعلام آمادگی کردند با شرکتهای خارجی و بین المللی نیز مذاکره داشتیم که ۳ سفارش نیز دریافت کرده ایم.

دادخواه عنوان کرد: در طول دو سال گذشته بیش از ده هزارتن از این محصولات را به کشورهای مختلف صادر کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز