خبرگزاری کار ایران

رتبه برتر کشوری دانشگاه علوم پزشکی البرز در برنامه سلامت نوروزی و ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۵۲۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از کسب رتبه برتر کشوری دانشگاه علوم پزشکی استان در برنامه سلامت نوروزی و ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، شهرام صیادی با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری دانشگاه علوم پزشکی البرز در برنامه سلامت نوروزی و ماه رمضان از مدیران و کارشناسان سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه که طی تلاش 45 روزه موفق به کسب رتبه برتر در کشور شدند، قدردانی کرد.

صیادی خاطر نشان کرد: طرح سلامت نوروزی 1403 و ماه مبارک رمضان از 15 اسفند 1402 آغاز و تا 25 فرودین 1403 ادامه داشت که خوشبختانه  دانشگاه علوم پزشکی البرز توانست در تمامی اقدامات این طرح رتبه اول را در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ دو و رتبه دوم را در بین کل دانشگاه های کشور کسب کند.

رئیس دانشگاه جزئیات این طرح را تشریح کرد: این دانشگاه توانست در معرفی مراکز متخلف به مراجع قضایی ، پلمب مراکز متخلف ، تعداد آزمایشات محیطی و کلر سنجی در محل و پوشش صد درصدی شکایات و گزاراشت بهداشتی واصله رتبه اول کشوری را کسب کند.

صیادی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی البرز توانست با کشف و معدوم سازی حدود 105 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز و تقلبی و غیر بهداشتی رتبه دوم در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ دو و رتبه سوم را در بین کل دانشگاه کسب کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز