خبرگزاری کار ایران

در هفته بیست و هفتم لیگ فوتبال؛

تیم فوتبال ملوان انزلی مغلوب شمس آذر قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۶۹۸

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر توانست میزبان خود تیم ملوان بندر انزلی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی عصر شنبه با پنج دیدار آغاز شد که تیم نماینده قزوین از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان میزبان تیم ملوان بندر انزلی بود.

این دیدار با قضاوت علی بای به عنوان داور وسط و با کمک رحیم حاجی پور، هیوا بهمنی و امیر شریفی با نظارت نادر جعفری همراه بود.

تیم شمس آذر قزوین در دقیقه ۵ این دیدار موفق شد با گل محمد پاپی از حریف شمالی خود پیش افتاد و با همین نتیجه نیمه نخست را به رختکن برود.

در نیمه دوم این دیدار و علی‌رغم خلق موقعیت هایی از سوی هر ۲ تیم، گلی در بر نداشت و در نهایت نیز این دیدار با همان نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به پایان رسید.

محمدرضا رضایی و صادق آلبوصبیح به ترتیب در دقایق ۳۱ و ۷۳ از تیم شمس آذر قزوین و رضا جعفری در دقیقه ۴۰ از تیم ملوان بندرانزلی با کارت زرد از سوی داور این دیدار جریمه شدند.

اسامی بازیکنان تیم شمس آذر قزوین: علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز امامعلی از سوی سعید دقیقی به میدان رفتند.

مهدی تارتار نیز برای این دیدار حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد طیبی، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، میلاد سرلک، پویا پورعلی، رضا جعفری، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی را به میدان فرستاد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر اول خرداد ماه میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود و تیم ملوان انزلی نیز در همین روز از تیم مس رفسنجان پذیرایی خواهد کرد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین از ۲۷ دیدار گذشته خود با ۱۱ برد، هشت تساوی و هشت باخت و با کسب ۳۸ امتیاز و با احتساب کسر سه امتیاز منفی به طور موقت در رده ششم و تیم ملوان بندرانزلی نیز با همین تعداد بازی و با ۱۰ برد، ۱۰ تساوی و هفت باخت و کسب ۴۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول رقابت ها لیگ برتر قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز