خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

اجرای طرح عملیات مشترک ارتقاء امنیت محله محور در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۲۱۳

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ارتقاء امنیت محله محور در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "یحیی الهی" روز یکشنبه نوزدهم فروردین ماه در گفت و گو با خبرنگران در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس های تخصصی و شهرستان های تابعه طی ۲۴ ساعت گذشته به اجراء گذاشته شد. 

وی افزود: در این طرح ۷۹ کیلو و ۵۷۱ گرم انواع مواد مخدر کشف، ۱۴۶ خرده فروش مواد مخدر، توزیع کننده، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع آوری و دستگیر و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در ادامه کشف ۳۲۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال، توقیف ۲۱۸ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف، دستگیری ۱۷ سارق و مالخر را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

سردار الهی با اشاره به دستگیری ۲۷۷ متهم تحت تعقیب انتظامی و قضائی، شرور و اراذل و اوباش در این طرح گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با سارقان قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

کشف انبار لاستیک های قاچاق میلیاردی در بروجرد

سردار الهی در ادامه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بروجرد در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک لاستیک خودروهای ایرانی و خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از روستاهای شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مراجع قضائی در محل حضور و در بررسی‌های صورت گرفته ۱۲۰۰ حلقه انواع لاستیک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه ارزش لاستیک های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی تحویل و اقلام مکشوفه تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز