خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد البرز:

فروش مصنوعات طلا بدون کد شناسایی استاندارد ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۴۲۱

مدیرکل استاندارد استان البرز با اشاره به ممنوعیت فروش مصنوعات طلا بدون کد شناسایی، گفت: شهروندان استان از خرید مصنوعات بدون کد ردیابی استاندارد خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز در گزارش سیزدهم خود به شهروندان با عنوان این که در سال 1402 چگونه به شهروندان خدمت کردیم، اظهار داشت: در سال گذشته، علاوه بر نمونه برداری از مراکز تولید کننده مصنوعات طلا در استان البرز، مراکز عرضه این محصولات نیز کنترل شد که در این راستا فروشندگان مصنوعات طلا باید از فروش این فرآورده ها بدون کد شناسایی استاندارد جدا اجتناب کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز در ادامه افزود: در طرح طاها نیز در سطح بازار نمونه طلاهای استان های دیگر آزمون و کنترل شده که در صورت مغایرت بلافاصله موضوع برای پیگیری به استان های مربوطه اعلام می شود.

دبیر شورای استاندارد استان البرز تصریح کرد: هر استان دارای کد شناسایی و ردیابی مخصوص به خود بوده و برای مثال استان البرز با حروف انگلیسی a و عدد پس از آن شناسایی می شود.

آئینی در پایان گفت که شهروندان استان در هنگام خرید مصنوعات طلا حتما به کد شناسایی استاندارد توجه کرده و از خرید مصنوعات بدون کد ردیابی خودداری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز