خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

ارائه 32 هزار مشاوره فردی و گروهی به مددجویان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۱۷۴

مدیرکل کمیته امداد استان، بر اساس آمارهای موجود 32 هزار مشاوره فردی و گروهی به مددجویان زنجانی ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، روح اله صالحی، امروز با اعلام این خبر، در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، اظهار کرد: در بحث پیشگیری موضوعات متعددی توسط این نهاد پیگیری و قریب به 32 هزار خدمت در این بخش در قالب مشاوره‌های فردی و گروهی ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان، تصریح کرد: همچنین در همین بخش 10 هزار و 730 مورد مشاوره به صورت کاملا تخصصی ارائه شده است.

وی، به برگزاری اردوهای زیارتی با نگاه پیشگیرانه هم اشاره کرد و افزود: اجرای طرح دختر ماه با هدف تقویت بنیه اعتقادی و فکری جامعه به منظور آموزش مهارت‌های زندگی به مددجویان از سایر اقدامات کمیته امداد در این حوزه بوده است.

صالحی، با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه پیشگیری از اعتیاد گفت: هر کجا مردم وارد عمل شده و همکاری داشته‌اند، امورات با موفقیت پیش رفته است؛ در حال حاضر نیز مراکز نیکوکاری همکار با کمیته امداد ظرفیت مناسبی برای حضور مردم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به اینکه به لحاظ فعالیت خوب این مراکز در حوزه معیشتی دغدغه خاصی وجود ندارد، افزود: برای اثرگذار بودن فعالیت‌ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر نیز باید با بهره گیری از ظرفیت مراکز شبکه سازی مردمی صورت گیرد.

وی، همچنین با تأکید بر محله محور شدن فعالیت ها و تولید محتوای غنی در حوزه پیشگیری از اعتیاد بیان کرد: کمیته امداد آمادگی ارتباط دهی این مراکز با کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را برای اثرگذار شدن فعالیت ها را دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز