خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

اجرای بیش از ۴۲ برنامه همزمان با هفته کودک در یزد/برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی یزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۳۸۱

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با اشاره به فعالیت‌های کانون پرورش فکری یزد گفت: بیش از ۴۲ برنامه همزمان با هفته کودک در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از یزد، عالیه قوامی با بیان اینکه هفته ملی کودک فرصت مناسبی است تا بزرگترها و مسئولان توجه داشته باشند که در کنار آن‌ها کودکانی هستند که آینده‌شان در گرو تصمیمات ما برای آن‌ها است اظهار داشت: از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه هفته ملی کودک نامگذاری شده است که در این هفته ویژه برنامه‌های کودکانه اجرا می‌شود و ۱۸ مهرماه نیز روز ملی کودک در کشورمان نامگذاری شده است. 

قوامی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در پرورش کودک به عنوان آینه ساز هر جامعه ای، سرمایه‌گذاری کلان و دراز مدت است و جوامعی موفق هستند که کودکان آن‌ها دارای رشد و پرورش صحیح باشند. 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد بیان کرد: با توجه به نیازهای روحی و جسمی کودکان هر روز هفته به نامی نامگذاری شده است و دستگاه‌ها نیز برنامه‌های مختلفی دارد. 

وی بیان کرد: شعار امسال «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» است و این کانون نیز به این مناسبت برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند. 

قوامی ادامه داد: اجرای برنامه نشست خبری، برپایی نمایشگاه تخصصی آثار و دست سازه‌های مراکز کانون پرورش فکری، نشست با خیرین کانون ساز و کانون یار، دیدار با خانواده‌ها کودکان عضو کانون، کارگ اجرای برنامه‌ها در شهرستان ها، ویژه برنامه پرواز بادباک‌ها در پارک کوهستان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، اجرای برنام در پارک ها، ویژه برنامه دوباره کودکی در پارک هفتم تیر از جمله برنامه‌های دیگر ما است. 

وی افزود: در کانون شاهد برنامه‌های مختلفی هستیم که از جمله آن‌ها می‌تواند تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های سیل زده، اجرای برنامه‌های کودکانه در مناطق محروم نام برد. 

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: بازدید از موزه‌های شهری توسط کودکان، ویژه برنامه با پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها با حضور در خانه سالمندان، فستیوال بازی‌های فکری در شهرستان تفت در روز ۱۷ مهرماه از جمله این برنامه‌ها است. 

وی افزود: افتتاح مرکز دست سازه‌های اعضای کانون با رویکرد مهارت و خلاقیت، ویژه برنامه کودک، نشاط و خلاقیت در پارک خیابان مهدی، جشن پیک امید کانون در پارک آزادگان، کودک و طبیعت، دعوت از نویسندگان در شهرستان میبد، ویژه برنامه قلعه مکتب مروست از ۲۰ تا ۲۲ ماه جاری با همکاری کانون پرورش فکری نیز از جمله این برنامه‌ها است. 

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد بیان کرد: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی از ۲۷ آذرماه تا ۳۰ آذرماه به میزبانی یزد نیز به این مناسبت برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: سلسله نشست‌های قصه گویی در استان یزد به عنوان استان پایلوت مبنی بر فعالیت تاثیرگذار قصه گویی از جمله برنامه‌های دیگر ما است و با توجه به فعالیت بیش از شش دهه از کانون این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز