خبرگزاری کار ایران

افتتاح و بهسازی ۶۵ بازار میوه و تره‌بار در تهران تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۴۲۸

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران از افتتاح ۴۰ بازار میوه و تره‌بار جدید و بهسازی حداقل ۲۵ بازار موجود در سطح شهر تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، امروز (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) و همزمان با یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران، مراسم افتتاح چهار بازار میوه و تره‌بار در مناطق ۲۲، ۶، ۹ و ۱۱ پایتخت برگزار شد. 

مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در این مراسم اظهار داشت: تا پایان سال ۱۴۰۳ اگر مشکلی در تامین زمین رخ ندهد، بنا داریم ۴۰ بازار را افتتاح کنیم. همچنین بحث نوسازی و بهسازی بیش از بازار ۲۵ بازار را دنبال می‌کنیم‌.

وی افزود: مکان‌یابی بازارها با توجه به نیاز محله‌هایی که بازار ندارند و در تعامل با شهرداری‌های مناطق، انجام می‌شود. با توجه به فاصله بازارها و امکان تاسیس بازار با نظر کمیته مکان‌یابی، بازارهای جدید احداث می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به امضای تفاهم نامه بین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی، بنا شده است که شهرداری به صورت مستقیم در بحث تنظیم کالای اساسی از جمله مواد پروتئینی ورود کند. در آینده بنا داریم با توجه با تأمینی که خودمان انجام می‌دهیم، میزان عرضه را افزایش دهیم تا مردم دچار مشکل نشوند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقلام پروتئینی توزیع می‌شود. در اقلامی مثل، مرغ، تخم مرغ و گوشت گرم گوساله مشکلی نداریم و یک مقدار کمبود جزئی در گوشت گرم گوسفندی داریم. با کمک تامین‌کننده و وارد کنندگان بناداریم که میزان عرضه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز