خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

​احتمال تمدید ساعت برگزاری انتخابات در استان تهران وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۱۲۹

​استاندار تهران از احتمال تمدید ساعت برگزاری انتخابات در استان خبر داد و گفت: این تمدید بر اساس حضور مردم پای صندوق های رای انجام می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری عصر جمعه و در حاشیه ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه امروز با شور و حرارت انتخاباتی مردم روبرو هستیم، اظهار کرد: این دوره برای اولین بار یک تحول جالب در جهت تامین بخش دوم کار انتخابات استان  تهرانکه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک است رقم خورد و زمینه لازم را برای ایمنی بخشی ،سرعت و دقت در انتخابات فراهم کرد.

فخاری با بیان اینکه امروز علاوه بر اینکه شاهد انتخاب مردم در حوزه گزینش نمایندگان هستیم، تحول در نظام انتخابات را نیز تجربه می کنیم، گفت: این تحول در اعلام نتیجه انتخابات نیز قابل مشاهده است، چنانکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد ظرف دو ساعت از آخرین زمان پایان رای گیری نتیجه انتخابات را به ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کنیم و مردم نیز از طریق وزارت کشور نتیجه زحمات خود را بشنوند و ببینند.

استاندار تهران در خصوص احتمال تمدید ساعت برگزاری انتخابات، عنوان کرد: معمولا ساعت برگزاری انتخابات قابل تمدید است، انتخابات امروز از ساعت هشت  صبح آغاز و  تا ساعت 18  که 10 ساعت اولیه سپری می شود تداوم دارد و در ادامه و در بخش تمدید، بر حسب حضور مردم پای صندوق ها تمدید صورت می گیرد که تا ساعت 21 قابل تمدید بوده و در صورت لزوم بر تمدید بیشتر با هماهنگی شورای نگهبان تا ساعت 12 شب هم قابل تمدید خواهد بود.

فخاری در خصوص برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین نیز بیان کرد: انتخابات در سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک نیز در حال اجراست و حضور پرشور مردم را شاهد هستیم.

وی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین مثل گذشته است و الکترونیکی نیست و احتمالا با تاخیر در شمارش آرا  نتیجه فردا یا پس فردا اعلام خواهد شد.

استاندار تهران با اشاره به استفاده از صندوق های سیار در مناطق جمعیت خیز عنوان کرد: این اقدام با این هدف که ممکن است ، برخی از افراد به صندوق های ثابت در مساجد و اماکن مختلف دیگر دسترسی نداشته باشند انجام شده و هم اکنون شاهد استقرار صندوق های سیار در بیمارستان ها و نمایشگاه بین المللی کتاب و سایر مراکزی که ممکن است به صورت مستقیم دسترسی نباشد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز