خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۲۲۶ سارق احشام در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۲۷

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح سراسری برخورد با سارقان احشام با دستگیری ۲۲۶ سارق در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به شروع روزهای کوچ بهاره عشایر و سوءاستفاده سارقان احشام از این موضوع، طرح مقابله با این‌گونه سارقان در روزهای پایانی فروردین به مدت دو روز با استفاده از کلیه امکانات و حداکثر توان پرسنلی به مرحله اجرا درآمد. 

وی با بیان این که این طرح از ۲۸ فروردین‌ماه سال جاری در سطح استان‌های هدف اجرا شد، افزود: با هوشیاری کارآگاهان در مدت اجرای طرح تعداد ۲۲۶ نفر سارق احشام دستگیر شدند که ۷۳ درصد سابقه‌دار و ۲۷ درصد فاقد سابقه بودند. همچنین با اجرای این طرح، تعداد ۲۳۴ فقره سرقت کشف شد و تعداد ۴۳۶ رأس احشام مربوط به مال‌باختگان نیز پیدا شد. 

وی با تاکید بر این که استفاده از سیم خاردار و یا هر موانع فیزیکی در اطراف محل نگهداری دام‌ها برای جلوگیری از سرقت ضروری است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مربوط به برخورد با سارقان احشام همچنان در سراسر کشور، به‌ویژه در استان‌های هدف، به صورت مستمر ادامه دارد. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، اکبری در پایان به شهروندان و دامداران توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه فرد یا خودروی مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام، مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اعلام کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز