خبرگزاری کار ایران

اطفاء حریق خودروی یک شهروند توسط کارکنان یگان ویژه پیش از رسیدن آتش نشانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۱۱

فرمانده یگان ویژه پاسداران استان خراسان رضوی از اطفاء حریق خودرو و نجات جان شهروند مشهدی پیش از رسیدن آتش نشانی توسط کارکنان این یگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار"محمد علی غزلی" فرمانده یگان ویژه پاسداران استان خراسان رضوی، از اطفاء حریق خودرو شهروند مشهدی توسط کارکنان این یگان خبر داد و اظهار کرد: کارکنان این یگان در مواجهه با حریق خودرو سواری رونیز شهروند مشهدی بلافاصله با جانفشانی اقدام به اطفاء حریق خودروی می کنند.

وی افزود: این حادثه در بلوار پیروزی مشهد رخ داده بود که کارکنان این یگان به محض مشاهده حریق به عنوان یک انسان متعهد احساس مسئولیت کرده و با واکنش سریع، خود را به محل حادثه رساندند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده یگان ویژه پاسداران استان خراسان رضوی بیان کرد: ماموران وظیفه شناس پیش از رسیدن آتش نشانی، ابتدا با به کارگیری تجهیزات اطفاء حریق و آموزش های مقدماتی خود اقدام به خاموش کردن حریق خودرو کرده و پس از آن اقدامات ثانویه را برای جلوگیری از انفجار خودرو انجام دادند.

سردار غزلی در پایان کمک رسانی به حادثه دیدگان را یک عمل خداپسندانه دانست و خاطرنشان کرد: پلیس در مواجهه با این گونه حوادث ناگوار از هیچ کوششی برای کمک به حادثه دیدگان فرو گذار نیست و به وظایف ذاتی و اخلاقی خود عمل می کند تا خسارات جانی و مالی را به حداقل برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز